This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Är det någon som kommer gå för Cristal 2013?
Jag kände faktiskt likadant. Andra släppet i år som jag hoppar helt. Trots Tondonia 08 och lite USA viner.Nej. Väntar istället på SWC12.
Vet du när SWC12 kommer till bolaget?Nej. Väntar istället på SWC12.
98p av livets godaNån som har sett lite omdömen om Cristal 2013? Hittar bara mousserande.se som inte verkade helt överväldigad.
Så sent? Den har ju redan haft premiär runt om i Europa.I början av juni![]()
Nej iaf jag hoppar den.Är det någon som kommer gå för Cristal 2013?
Tycker att det mest intressanta är att få en prisindikation för vad den kommer säljas för i Sverige. Känslan är att den kommer ligga norr om 2000:- vilket skulle göra det väldigt attraktivt att köpa den utomlands redan nu.Vet du när SWC12 kommer till bolaget?
Försökte klippa några Pira, men de gick snabbt som sören... ser dock ut som de fyller på webblagret imorgon![]()
Är det någon som kommer gå för Cristal 2013?
Verkar som även Pira drabbats av den s k 2016-effekten. Å andra sidan dyker det upp 3 st vingårdsbetecknade Barolo från Pira i websläppet på torsdag.Försökte klippa några Pira, men de gick snabbt som sören... ser dock ut som de fyller på webblagret imorgon![]()
Löste sig, en polare köpte några flaskor i butik åt mig. På torsdag släpps ju även Dujac, och där kommer jag lägga mitt klickfokusVerkar som även Pira drabbats av den s k 2016-effekten. Å andra sidan dyker det upp 3 st vingårdsbetecknade Barolo från Pira i websläppet på torsdag.
Den stora massan vet nog inte att det går att köpa från utlandet och är kanske inte heller riktigt bekväma med det. Jag vet flera på mitt jobb som handlar dyra flaskor champagne mm på SB, men dom har inte en aning om att det funkar bra att beställa ifrån utlandet.Om alla 2250 flaskorna av Cristal 2013 släpptes så har den gått åt som smör. Går att köpa billigare utomlands så förvånande den går i den volymen. Måste vara 08-effekten som hänger kvar.