This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Nej du kan gott vara lugn... Det är vårt kära tech monopol igen.det är alltså inte fel på min uppkoppling
Samma här. Blev utkastad och går inte logga in eller öppna varukorgen...Får inte logga in, Kan inte se varukorgen. Så nope..
Då är man inte ensam!Samma här. Blev utkastad och går inte logga in eller öppna varukorgen...
Älskar systembolaget.se....
Rätt säker på att det är mycket mer last på sajten idag mot hur det var för 1-2 år sen (skyll på corona) som inte är helt okomplicerat. Sen kan man ju tycka att dom borde kunna ta höjd för detta och lösa problemet hur som helst...Ett jävla skämt. Saknar den gamla sidan. Den var väl inte heller perfekt vid släpp men jag upplevde den som något mer pålitlig.
Är det någon som har lyckats få igenom en order än?
Haha, jo de hade ju gärna fått släppas separat dåDet är all rosé som ställer till det
Måste vara Susucarun.Det är all rosé som ställer till det
Vet ej för vi kan inte se lagerstatus hehe..Rätta mig om jag har fel men är Zind-Humbrecht slutsåld i alla butiker redan?
förstår ej att Frank har så stor fanbase, småsurt och funky vin från en vulkanMåste vara Susucarun.