This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Ja, lite överskattat faktiskt.förstår ej att Frank har så stor fanbase, småsurt och funky vin från en vulkan
Många instagram-konton (inkl. Tumble) har ju skrivit om Susucaru, så det är nog rätt många tusen som jagar dom där 200-something flaskorna.Fick mina 2 Les Baronnes Rosé. Förstår inte den där jäkla Sussucaro.... Måste vara Tumble effekt,
Bolaget borde ha ett hipstersläpp separat, med sura grumliga viner och ölsorterFick mina 2 Les Baronnes Rosé. Förstår inte den där jäkla Sussucaro.... Måste vara Tumble effekt,
Verkligen, känner mig rätt unik här på foumet med mitt intresse för Barolo, Brunello, Bourgogne, Riesling och ChampagneDet är en jävla tur att smaken är som baken, tänk om alla gillade era favoriter istället ?
Jag gillar själv cornelissens viner
Varför lägger man inte ut allting på en gång? Vad är det för mening att fylla på när man vet att efterfrågan finns?Detta är lika lustigt varje gång... 4800 st Susucaru som levereras i omgångar med kontinuerlig påfyllning av webbsaldot. Många gillar nog att sitta på låset och "tävla" om de första flaskorna, vilket man inte behöver göra för den kommer finnas tillgänglig för köp närmaste veckorna utan problem. Kan förstå att man vill säkra sina flaskor om det endast släpps några hundra men 4800 st räcker ett bra tag....
Bespara svenska folket från alkoholdjävulenVarför lägger man inte ut allting på en gång? Vad är det för mening att fylla på när man vet att efterfrågan finns?
När kellers enkla trocken släpptes fick ingen av butikerna i staden några flaskor pga strul. Kunde således inte beställa online...Det en sak som jag kan tycka ska överges är också att man inte kan beställa flaskor som finns på hyllan i butik. Är tex värdelöst när min butik tar in 12 flaskor av något, vilket gör att jag inte kan beställa det online och hämta ut det i lugn och ro.
Är du sugen på Ciacci, missa då ej att beställa Pianrosso 2016 också, https://www.systembolaget.se/produkt/vin/brunello-di-montalcino-pianrosso-7926301/ lätt värt 150kr extra!Jag var egentligen bara ute efter Ciacci, ett vin jag varit intresserad av att testa under flera år efter att ha läst trevliga redogörelser från främst @LeChat här under de senaste åren. Webbstrulet förstörde dock humöret totalt och bedrövelsen slutade med en tröstbeställning av en flaska Picaro del Aguila och en beställning av Ciacci 2015 från BS.
Upptäckte dock att min närmsta butik hade 12 flaskor orörda på hyllan så ett snabbt språng senare sitter jag här med 3 pavor 2016 och förhoppningsvis ett par 2015 på väg.
Slutet gott allting gott - förutom för vinbudgeten och köpfokuset