MartinE
Medlem
Välkommen in i värmen!Har följt forumet under en tid men inte "klivit in" så detta är första inlägget.
Fin lista för övrigt!
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Välkommen in i värmen!Har följt forumet under en tid men inte "klivit in" så detta är första inlägget.
Välkommen in i värmen!
Fin lista för övrigt!
Roligt att höra. Tack själv!Skoj att just du svarade då jag vill passa på att tacka för din fantastiska blogg som jag såklart har järnkoll på
Jag beklagar!Jag har gått från att vara ointresserad 2015 till att nu ägna ohälsosamt mycket tid och pengar på detta
Så värst mycket Amarone tycker jag inte det var. Många är nog inte så öppna ned attxdet slinker ner en Amarone eller två då och då.En lite annorlunda producentlista, men så många amaronenördar huserar väl inte här.
1 Brunelli
2 Roccolo Grassi
3 Paul Déthune
4 Masi
5 Viviani
6 Roagna
7 Le Vieux Donjon
7 La Pèira
9 Occhipinti
10 Stefano Accordini
Det var väl en liten överdrift från min sida. 50% är ju bara precis hälftenSå värst mycket Amarone tycker jag inte det var. Många är nog inte så öppna ned attxdet slinker ner en Amarone eller två då och då.
En av 24 JM BrocardEn åttondel Pol Roger.
En av tretton och en halv Palmer.
En av sexton A. Gratien.
En av tjugo Andre Lurton.
ähh, alla flashar sina skumpasamlingar. Jag kontrar med en lista där det endast finns en skumpa med, bara för att jämna ut lite.
Resten är etikettsdrickareDet är du och jag som står för utjämnandet då
Jag ber att få påpeka att min lista har noll skumpor.Det är du och jag som står för utjämnandet då
Lite spridda skurar var det här och även skumpafritt:
Klubben för skumpafri inbördes beundran. Jag är ordförande!Jag ber att få påpeka att min lista har noll skumpor.