This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
De amerikanska finvinsbönderna kanske behöver vårt stödI tider av upplevd oro brukar vi söka oss mo det trygga och gamla. Det pekar mot kända regioner i "gamla världen". Dessutom kommer vi kanske att politisera amerikanska viner. Det om strömningar... Jag tror däremot att ingenting kan stoppa floden av enkla röda viner, gärna med restsötma och levererade i bib.
För egen del skall jag försöka vidga mina vyer, främst vad gäller vita viner.
Känns som om hedonismen kan ha en renässansVad tror ni kommer bli årets trend när det gäller vad som vi kommer dricka i år?
Vi har väl gått igenom , riesling, gamay, Jura, Etna, Natur, nebbiolo....
Ja se där är en trend jag kan tänka mej hoppa påKänns som om hedonismen kan ha en renässans
Ja du verkar ju leva otroligt måttligt och fromt idagJa se där är en trend jag kan tänka mej hoppa på
Har den det?Och så har äntligen Italien trenden stannat av när det gäller vanliga konsumenter på SB.
Haha! Ja jag kanske redan är på det tåget.Ja du verkar ju leva otroligt måttligt och fromt idag
Enligt mina källor så har den det..Har den det?
Vilka källor har du? Har samma känsla, men det hade varit intressant att se data på det också.Enligt mina källor så har den det..
Har ingen som helst känsla, eller ser några tecken på att det skulle vara på nedgång. Men jag hoppas jag har felVilka källor har du? Har samma känsla, men det hade varit kul att se data på det också.
Ja, du om någon borde ju se trendbruset med tanke på alla folkliga provningar du håller. Jag litar nog på ditt omdöme där.Har ingen som helst känsla, eller ser några tecken på att det skulle vara på nedgång. Men jag hoppas jag har fel
Problemet är dock att folk inte kan välja något som vi inte erbjuder och vi erbjuder det som vi tror folk vill ha. Vad som är tydligt är dock att vi har mer Italien än någonsin samt mer kunder än någonsin. Men det kanske bara är så att intresset för vin har blivit större.Ja, du om någon borde ju se trendbruset med tanke på alla folkliga provningar du håller. Jag litar nog på ditt omdöme där.