And i will bring salta pinnarYou bring the wine, I bring the glass!
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
And i will bring salta pinnarYou bring the wine, I bring the glass!
ja fixar foie grasYou bring the wine, I bring the glass!
You bring the wine, I bring the glass!
Amen brother...Deal, det har varit allt för lite provningar på sistone
Jag har 12 sådana sedan några månader. All hela so far men dom känns sköra.Någon som hunnit testa dessa nya Juhlin glas? Skulle vilja köpa något billigare som man kan ha till lite "hårdhäntare" gäster.
http://royaldesign.se/viewitem.aspx...4035J2WxcDJ6Vqyzcl3kHBNqMvFjQf1achhoCblPw_wcB
För lite mer brutal användning rekommenderas ngt annat.
Ohoy!Tänkte snarare billiga glas, så det inte gör något om de går sönder, de gör inget om de är lika sköra som andra glas
Yes @Helen det är de jag menar.Visa bifogad bild 4339
Om det är dessa glas som du menar @Emanuel . Priset är 95 kr glaset för champagne och Premium. Grand blanc och Grand rouge kostar 125 kr stycket. Så vad säger ni kära medlemmar finns det något intresse att jag börjar sälja denna glasserie?
Absolut!Visa bifogad bild 4339
Om det är dessa glas som du menar @Emanuel . Priset är 95 kr glaset för champagne och Premium. Grand blanc och Grand rouge kostar 125 kr stycket. Så vad säger ni kära medlemmar finns det något intresse att jag börjar sälja denna glasserie?
Om det är ett trevligt skumpaglas som går att köra i diskmaskin, för hundra spänn? Då köper jag lätt ett gäng av dig!Visa bifogad bild 4339
Så vad säger ni kära medlemmar finns det något intresse att jag börjar sälja denna glasserie?
Jag säljer redan Champagneglas från Lehmann ur serien Vinalies.Absolut!
Älskar Grand Champagne glaset.
Säj till om du börjar ta in så kommer jag och köper.
Gran champagne glasen är helt underbara! jag köper gärna fler och har några vänner som jag vet vill köpa men inte hittat dom någonstans.Visa bifogad bild 4339
Gillar båda - ganska lätta o eleganta,och ligger skönt i handen.Jag säljer redan Champagneglas från Lehmann ur serien Vinalies.
http://www.1cru.se/vin-antique/champagne-1/champagneglas/champagneglas-vinalies-fran-lehmann.html
Hur stor är skillnaden på Vinalies och Grand Champagne tycker ni?