This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Sjödin skrev:Jag inser att det kommer gå ett Vinferno av stapeln och att jag för första gången ICKE kommer närvara....
CH skrev:Nej det ser ut som det bara kommer vara Keen som medverkat på alla efter helgen.
Elvis skrev:Jag missar varenda inferno, känns det som. Den 15 maj är jag på bröllopsresa och den 6 juni ska jag på bröllop.
Elvis skrev:Den 15 maj är jag på bröllopsresa och den 6 juni ska jag på bröllop.
SUPRA skrev:Inferno som inferno... ;D
Jobbigt datum. Kommer hem från London sent sent torsdag och bör vara med familjen under helgen. (läs du skall vara med familjen)anders skrev:Med tanke på att flera projekt har havererat på senare tid så tar jag på nytt upp frågan om ett vinferno i Stockholm nu på fredag. Intresse?
El burro grande skrev:Vi ska inte köra något den 6:e Juni istället? Kanske vara lite royalistiska och köra bordeauxkväll?
Har en närstående mano-a-mano med en polare som tyckte vi skulle köra heldag med 3 flaskor var av "det bästa vi kan plocka fram" men det låter ju inte dumt!anders skrev:Jösses, det verkar som att hela finewines planerar att gå på väckelsemöte på IOGT. Vad säger du Jos, ska vi boka ett mikroferno på någon bra krog, med för- och/eller efterfest på någon av vinbarerna?
anders skrev:Jösses, det verkar som att hela finewines planerar att gå på väckelsemöte på IOGT. Vad säger du Jos, ska vi boka ett mikroferno på någon bra krog, med för- och/eller efterfest på någon av vinbarerna?