This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
anders skrev:Dagen har varit lite långsam så det känns helt rätt att sparka igång den här tråden.
Kommer Krug att få problem med sina kontaktlinser igen? Kommer Sjödin och Elvis visa sig ha lite mer stake och följa skeppet i djupet den här gången? Kommer Keen och CH ens hitta till Noppes? Kommer anders att i alla fall uppvisa tendenser till att vara salongsberusad? Detta är frågor som kanske besvaras i Vinferno II - nötterna samlas.
Undertiteln har valts med avsikt på att det enligt rykten i andra trådar kommer att drickas en champagne om inte ens ligger i samma galax som ordet prisvärd: Krug Clos d'Ambonnay 1995. Detta är ett vin som är så dyrt att man inte ens kan skryta med det då folk kommer fullkomligt idiotförklara vederbörande för att ha slantat ett par lax för ett enda glas.
Det datum som står som preliminärt är lördagen den 24:e januari.
Vi gör som förra gången och skriver namn, tidigare lista kopieras.
anders
anders skrev:Brukar det inte inom den privata sektorn vara så att om den 25:e infaller på en helgdag så betalas lönen ut på fredagen?
El burro grande skrev:Jag är såklart på. Dock hade det passat väldigt mycket bättre att skjuta på infernot en vecka eller så.
Vad gäller temat så tycker jag att någon bör sköta administrationen och ha viss koll, då det hade varit trevligt med lättare tilltugg till grejerna. Om någon vet hur mycket skumpa det blir, hur mycket rött och vitt och sött etc. Så kan det ju bli extra bra.
Dessutom bör vi ha gott om tid på oss. Tänk 10 pers och minst 20 buteljer riktigt bra + käk.
Varje flight provas givetvis blint också antar jag.
SUPRA skrev:28 Januari känns inte optimalt