This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
hampus86 skrev:anders
SJÖDIN
CH
Hampus
anders skrev:Kollade fel i kalendern. Söndagar är otrevliga för aktiviteter av typen vinferno. Är jag ute på vischan, dvs Stockholm, så är det hela helgen. Den 7:e skulle jag säga gäller som datum. Det står ju också andra fritt att komma med inlägg, dvs om någon som tyckte att den 24:e var ett dumt förslag men som kan den 7:e. Jag kan troligen slita mig den 24:e, det är mest för att kolla intresset för alternativ.
Jos skrev:Jag är gärna med på vininferno i Sthlm om jag får
Så det är stockholm som gäller mao?anders skrev:Vi diskriminerar endast nykterister och feminister.
Det verkar som att 24:e är det som gäller. Jag ser helst att vi startar någon gång på eftermiddagen. Jag ämnar delta i galamiddagen och sedan ta tåget upp på lördag förmiddag.
CH skrev:Krisman jobbar inte kvar på Grappe längre och med tanke på deras öppetider så vore det bra att börja så tidigt som möjligt.
Sjödin skrev:Hrmpf... Fan, jag som tänkte föreslå en något senare start. Hur länge har de öppet?
Krug88 skrev:Mest jobbigt att vara påverkad så tidigt på kvällen bara.
Är det en fredagkväll kanske vi kan stanna efter ett tag.
Beror på vem som jobbar...
CH skrev:Kolla på vad vi provade förra gången så har du en ganska bra kolla på ungefär vad du kan vänta dig denna gången. Förhoppningen är att man kanske inte blir lika packad denna gången men det återstår väll att se om man lyckas råda bot på det.