This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
CH skrev:Ok, bilderna avgjorde.
Om det fortfarande finns plats för mig så vill jag gärna vara med.
MD skrev:Va fan! Hur sugen blir man inte på att ställa in lördagens middag och lämna frun ensam hemma när man ser den här tråden? Parmiddag VS Vininferno....
MD skrev:Va fan! Hur sugen blir man inte på att ställa in lördagens middag och lämna frun ensam hemma när man ser den här tråden? Parmiddag VS Vininferno....
Jos skrev:Parmiddag med frun samma dag som ett vinferno, - hur tänkte du nu? Ni bor väl under samma tak? 8)
Jos skrev:Jaha... Från 100g till knappa 89g... Tur att du alltid brukar ha grymma viner i alla fall
MD skrev:Det är såklart ett till par inblandat på middagen. Liten tröst får bli att även dom uppskattar ett gott vin... Men någon måste skicka lite MMS under kvällen så man vet exakt vad som missas.
Tyvärr hade jag missat detta helt, annars planerna kanske hade varit annorlunda. Next time!
Caviste skrev:Kan ni inte öppna en tråd för live-kommentering?
Jos skrev:Mitch, - när hänger du med på Vinferno egentligen?
Martin Berggren skrev:Ojojoj denna hade Mitch verkligen velat vara med på. Hoppas hans ande kan vara närvarande
Och glöm för allt i världen inte att live-feeda oss som sitter på läktaren!
Mycket möjligt, - han har en tendens att dyka upp när man... minst saknar honomKeen skrev:Om vi har tur kanske Frank gör ett appearance
Jos skrev:Mitch, - när hänger du med på Vinferno egentligen?
Keen skrev:Avgå alla!
Martin Berggren skrev:Ojojoj denna hade Mitch verkligen velat vara med på. Hoppas hans ande kan vara närvarande
Och glöm för allt i världen inte att live-feeda oss som sitter på läktaren!
Keen skrev:Om vi har tur kanske Frank gör ett appearance
Jos skrev:Mycket möjligt, - han har en tendens att dyka upp när man... minst saknar honom
Anders Landström skrev:Admin pekar på planeringstrådens syfte
http://www.finewines.se/ovrigt/vininferno-planeringstraden/msg7536/#msg7536