Jimmy Forsman
I det stora hela tämligen meh...
SV: Vinjournalister och deras (in)kompetens.
Tjena Colares välkommen till forumet!,
Tyvärr tror jag inte att det blir något redaktionsmöte. Jag frågade ju herr H om de inte hade redaktionsmöten på blask... förlåt, allt om mat, och då fick jag ju tydligt till svar att jag inte hade en aning om hur en tidning arbetade. Slutsatsen måste bli att det inte förekommer några redaktionsmöten.
Ha det gott!
Colares skrev:Hej allihop och tack för en underhållande debatt.
Det är dock inte alla som har förmåga att nyansera sig och värdera tyngden i det skrivna ordet jämfört med det talade. Detta trots att man sedan 20 år är skribent !!! Det avslutande inlägget var nog det mest oproffesionella uppträdande jag har beskådat i hela mitt liv, för inläggen gjordes väl utifrån rollen som vinskribent.
Hur som helst ett mycket beklagligt uppträdande, låt oss hoppas att det blir ett trevligt kommande redaktionsmöte där lämpligheten av detta beteende, som företrädare för Allt Om Mat, diskuteras ingående.
Tjena Colares välkommen till forumet!,
Tyvärr tror jag inte att det blir något redaktionsmöte. Jag frågade ju herr H om de inte hade redaktionsmöten på blask... förlåt, allt om mat, och då fick jag ju tydligt till svar att jag inte hade en aning om hur en tidning arbetade. Slutsatsen måste bli att det inte förekommer några redaktionsmöten.
Ha det gott!