M
Mouton
Funkar det med leverans även om man bor i Dalarna?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Funkar det med leverans även om man bor i Dalarna?
Det ska väl funka, såvida du väljer "Bussgods" som transportsätt.Funkar det med leverans även om man bor i Dalarna?
Jag tror reklamen han får väger upp hyfsat väl.Inte meningen att det skulle komma ut?
Visst är det svårt att behålla en hemlighet Martin ?
Vad är grejen med att inte berätta innehållet i kommande låda i förväg och vad är problemet med att nån som Alf Tumble berättar om innehållet?
PM:a mig ditt postnummer, om du inte vill skriva ut det här, så får du leveransalternativen i retur.Funkar det med leverans även om man bor i Dalarna?
Visst är det svårt att behålla en hemlighet Martin ?
Vet inte om det är någon grej direkt, utan vill bara fokusera uppmärksamheten på en producent i taget. Jag har förstås provat vinerna med Alf denna gången, men trodde nog en eventuell blänkare skulle komma närmare släppet. Det är klart det är roligt med uppmärksamhet men det får säkert begränsad effekt när man faktiskt inte kan köpa grejerna förrän två veckor fram i tiden.Vad är grejen med att inte berätta innehållet i kommande låda i förväg och vad är problemet med att nån som Alf Tumble berättar om innehållet?
Les Picasses 2013!Pompette 23 - Olga Raffault
1494 kr, nr 76579
2 x Chinon "Cuvée Domaine" 2017
2 x Chinon "Les Peuilles" 2015
2 x Chinon "Les Picasses" 2013
Pompette 23 - Olga Raffault
1494 kr, nr 76579
2 x Chinon "Cuvée Domaine" 2017
2 x Chinon "Les Peuilles" 2015
2 x Chinon "Les Picasses" 2013
Les Picasses 2013!
Snorbra!
Ja, just -13 var ett av utropstecknen på Sommelierernas Dag. De andra har jag mindre koll på, men producenten är allmänt bra genomgående!Tvekade lite (så mycket annat kul nu), men om @Mattias Schyberg säger att en chinon är snorbra, ja, då är det bara att köpa!
Eftersom -13 egentligen var en skitårgång i Chinon och Olga lyckades bra så lär inte de andra bättre årgångarna vara sämre...Ja, just -13 var ett av utropstecknen på Sommelierernas Dag. De andra har jag mindre koll på, men producenten är allmänt bra genomgående!
Tack, thunberg!Tryffelsvinet har nu en Ciacci Piccolomini låda.
1x Ateo Sant’Antimo 2016
1x Fabivs Sant’Antimo 2015
1x Rosso di Montalcino 2016
1x Rosso di Montalcino Rossofonte 2015
2x Ciacci Piccolomini IGT 2015
996 kr/kartong om 6 flaskor
Art Nr Systembolaget: 75168
WineTrade har en grym decemberlåda på gång.
"December-lådan som lanseras 13/12:
Skåla in någon av decemberhelgerna med dessa flaskor:
Domaine Bobinet 'Rififi' 2016 (mousserande),Loire
Suertes del Marques 'Trenzado' 2016, Teneriffa
C.O.S 'Frappato' 2016, Vittoria, Sicilien
Hérve Souhaut ’Syrah’ 2016, Rhône
Hérve Souhaut ’Les Cessieux’ 2015, Rhône
Comando G 'La Bruja de Rozas' 2015, Madrid
Art nr: 7519509"
Sen kommer Pompette 10 lagom till jul.https://www.pompette.se/vinlador