Mattias Schyberg
Administratör
Är det bara jag som tycker att svårighetsgraden är för hög i denna tråd? Kan ju inte sitta och grubbla i timmar med google för att hitta rätt svar. Har ju ett jobb att sköta också
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Är det bara jag som tycker att svårighetsgraden är för hög i denna tråd? Kan ju inte sitta och grubbla i timmar med google för att hitta rätt svar. Har ju ett jobb att sköta också
Eftersom du citerar mig så får jag väl svara. Ingen aning, men jag ger dig rätt. Ny fråga Märker tydligt att jag har en lång väg att vandra innan jag kan titulera mig som vinnörd på detta forum, men jag kämpar på...Kan det vara d'Yquem?
Jefferson lär har varit förtjust i det och som alla naturligtvis vet kommer order Yquem från det tysk Aig-Helm vilket betyder en hjälm som symboliserar styrka och makt.
Alldeles rätt @Segolas !Kan det vara d'Yquem?
Jefferson lär har varit förtjust i det och som alla naturligtvis vet kommer order Yquem från det tysk Aig-Helm vilket betyder en hjälm som symboliserar styrka och makt.
"You also gain extra skin as you grow older. This is the ‘pouch’ he’s talking about"
William Shakespeare - The Seven ages of a man.
är jag i närheten?
Shakespeare och pung är helt oberoende av varandra så nej."You also gain extra skin as you grow older. This is the ‘pouch’ he’s talking about"
William Shakespeare - The Seven ages of a man.
är jag i närheten?
Jag är ganska tom, ingen aning. Måste bli nördigare...snart blir jag nog kickad från sidan.Själv var jag inne på Yellow Tail, men kunde inte hitta någon koppling till Shakespeare (utom en väldigt långsökt)
Den har var svår. Vad säger @Matlen ?
Jag är inne på ett aussie-vin...Hade ju känts bra om det fanns ett "Hamlet-vin från Australien...Nu får vinnördarna ta över, jag har gjort halva jobbet med geografin juPung kanske är väl långsökt men jag kunde inte låta bli, huruvida smaken kan förknippas med pung låter jag vara osagt
OK, lite ledtrådar.
Pungen har med ursprunget att göra och Shakespeare med namnet på vinet
Du har gjort hälftenJag är inne på ett aussie-vin...Hade ju känts bra om det fanns ett "Hamlet-vin från Australien...Nu får vinnördarna ta över, jag har gjort halva jobbet med geografin ju
Kan det finnas ett aussie-vin som heter Othello månne?Du har gjort hälften
Jag är inne på ett aussie-vin...Hade ju känts bra om det fanns ett "Hamlet-vin från Australien...Nu får vinnördarna ta över, jag har gjort halva jobbet med geografin ju
Du har gjort hälften