Mattias Schyberg
Administratör
Jag tror vinet heter Lionheart of the Barossa?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Ursäkta, jag uppfattade inte att du menade att du ringat in ursprunget.Och var kommer Yellow Tail ifrån. Känguru etc?
hmhmhm , se ovan
Han hade nog ingen aning heller. Efterkonstruktion, tror jagUrsäkta, jag uppfattade inte att du menade att du ringat in ursprunget.
Jag har ingen koll på Yellow Tail eller var det kommer ifrån så för mig var det bara fel vin
Snacka om att sno framför näsan.Penfolds St Henri... Med hjälp av @Matlen förslag ovan...
Helt rätt, sorry @MatlenPenfolds St Henri... Med hjälp av @Matlens förslag ovan...
Bra och tack för det! Så här lyder min välplanerade quiz (började planera redan i går kväll)...@Matlen det hadde inte gått utan dina TIMMAR framför google... Du får äran.
Kanonkop Pinotage?Jag söker en producent och ett vin. Det ni får som hjälp är följande påstående:
Pinot med ålder är bombastiskt gott!
Nytt rekord, tog nog bara 2 minuter lite som med sex; mycket förspel för lite njutningKanonkop Pinotage?
Torped?Nästa fråga:
Vad har mannen till höger på bilden för yrke vid sidan av att göra vin?
Visa bifogad bild 584
På sätt och vis är gissningen faktiskt inte helt fel.Torped?
Kracher och Krankl tillsammans med slaktaren Schwarz
Kracher och Krankl tillsammans med slaktaren Schwarz