This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Rätt! Var det så lättTorbreck RunRig
Rätt! Var det så lätt
För mig är det godkänt, sökte du på lumberjack Shiraz?Nja, jag kunde det inte utantill ska erkännas - fick kolla upp lite. Räknar vi en smula googling som fusk eller är det en del av utmaningen att försöka leta reda på svaret (så brukar jag tänka - därför gör jag frågorna lite svår-googlade också )?
Ni får diska mig om det räknas som fusk
Konstigt, jag får se över mina källorJag googlade också lite, det som gjorde att jag förkastade det vinet var att det fanns 95or på W-S.
För mig är det godkänt, sökte du på lumberjack Shiraz?
Lite petig kanske men om man har "en del av ett monopol" så har man väl inget monopol ?Detta monopol tog drygt 80 år att skaffa och det är med guds hjälp som producenten håller en del av det.
Jag funderar på Piemonte och Bourgogne, men det där med blanda är väldigt mycket mer Piemonte än Bourgogne så jag hamnar nog i Piemonte.
Giuseppe Mascarello?
Lite petig kanske men om man har "en del av ett monopol" så har man väl inget monopol ?