Vart hittade du den? Såg bara margheria på släppet.Prio Rav Chablis men icke ... galet fort gick det. Blev Azelias Mag 2016 iaf
EDIT: såg nu men försent Blev iaf ett par margheria
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Vart hittade du den? Såg bara margheria på släppet.Prio Rav Chablis men icke ... galet fort gick det. Blev Azelias Mag 2016 iaf
Exakt så jag tänker. Bangade dock 2 st Petrus... De var slut när jag scrollade uppSparade lite pengar i alla fall...
Bokade en nu! Tack för tips!För er som missade Raveneau finns Littorai Thieriot Chardonnay kvar. Nog den mest Chablislika amerikan jag druckit, väldigt bra kraft och inte helt Raveneauolik. Svenska priset väldigt bra även om det är mycket pengar.
Fick bli den istället! Tack för tips. Den har ju bättre score från Vinous än alla Raveneau i släppet (förutom GC'n) .För er som missade Raveneau finns Littorai Thieriot Chardonnay kvar. Nog den mest Chablislika amerikan jag druckit, väldigt bra kraft och inte helt Raveneauolik. Svenska priset väldigt bra även om det är mycket pengar.
Spontant skulle jag gissa på Stockholm, Kungsträdgårdsgatan 14. Där de har sitt huvudkontor.Galet snabbt slut på godsakerna idag. Var ligger Systembolagets servrar? Lär vara viktigt att bo nära dem.
Jag sitter 500m därifrån på 1000 mb internet och fick inget så jag tror inte det spelar så stor roll vart man sitter.Spontant skulle jag gissa på Stockholm, Kungsträdgårdsgatan 14. Där de har sitt huvudkontor.
Men om du sitter på kanske 50/50 lina någonstans ute i det avlånga landet så kan det bli svårt att få tag på sådana här lite mer eftersökta flaskor.
Privat eller förtag som ett antal personer delar på?Jag sitter 500m därifrån på 1000 mb internet och fick inget så jag tror inte det spelar så stor roll vart man sitter.
Tveksamt att de har servrarna på huvudkontoret, oftast har man det outsourcat till partner med brandskyddsceller där all övrig infrastruktur återfinns, dvs inte bara websiten. Allt som oftast är det också fördelat på två platser servrar snurrar på för säkra upp redundans.Spontant skulle jag gissa på Stockholm, Kungsträdgårdsgatan 14. Där de har sitt huvudkontor.
Men om du sitter på kanske 50/50 lina någonstans ute i det avlånga landet så kan det bli svårt att få tag på sådana här lite mer eftersökta flaskor.
Nej det är på företaget där jag jobbar så vi är ett antal som delar nät.Privat eller förtag som ett antal personer delar på?
Jag sitter på mots 50/50 (lånat av grannens wifi) lina långt ute på landet (Kullabygden) och lyckades klicka hem en Butteaux så det är nog mest tur och slump som avgör.Spontant skulle jag gissa på Stockholm, Kungsträdgårdsgatan 14. Där de har sitt huvudkontor.
Eller så finns servern i en bunker i Kullabygden?Jag sitter på mots 50/50 (lånat av grannens wifi) lina långt ute på landet (Kullabygden) och lyckades klicka hem en Butteaux så det är nog mest tur och slump som avgör.
Bra en text som ska påminna tror jag.
Grattis! Vilken blev det?
Fick en Chablis iaf.
Jag tror att det mededelandet kommer upp av den anledningen att om man har klickat sig fram från Bolagets nya sida och varit inloggad där, så måste man ändå logga in igen eftersom Webblanseringarna ligger på den gamla plattformen. Och meddelandet som du nämner "känner inte efter" om huruvida du är inloggad eller ej.
Fick en Rav Chablis med mobiltryckning - det trodde jag aldrig. Börjar hajpen mattas av lite?
Om du ser ditt namn uppe till höger är du inloggad, även om meddelandet ligger kvar.
Det är på grund av att de kör webblansering på gamla delen av sidan fortfarande. Om du är inloggad i nya och klickar till weblansering behöver du logga in igen. Den röda texten syns dock för alla , enda sättet är att kolla i högra hörnet där du ser ditt namn för att veta säkert om man är inloggad.
fick för övrigt tag på 1st Raveneau Chablis