Viktor Mörberg
Medlem
2 st Rav Chablis så nöjd!
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Vin-Sverige stannade en minut idag. Var ju årets släpp också, så ganska så väntatGalet tryck idag, gick bet på Salon men lyckades knipa 4 st St Vivant
Min knapp stod "Vänta" läääänge, men för mig blev det boom! Statsade på BlanchotBlev en Butteaux trots att knappen lös "väntar..." medan saldot tickade ner. Trodde det skulle skita sig, men verkar ha gått igenom.
Jag ville bara ha en tondonia blanco men fick två, det gick inte att ändra bokningen.. Har sneglat på den i hyllan varje år men inte velat testa förrän den hamnade i websläpp
Seg webbläsare på mobilen? Hade en trött laptop med dålig uppkoppling som fick boka-knappen flera sekunder tidigare än mobilen.Jag får hela tiden en "Vänta" ruta. Har aldrig lyckats boka något på sistone. Vad tror ni är fel?