This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Viskar tyst att det verkar ha kommit in lite Winston -08 till några butiker (och hoppas min beställning till annan butik redan är plockad)
-Fick SMS-bekräftelse nu på ett sexpack så det verkar finnas hopp
Utnämner således @Silex till "Hero Of The Day"
Viskar tyst att det verkar ha kommit in lite Winston -08 till några butiker (och hoppas min beställning till annan butik redan är plockad)
Det var tydligen västkustens tur idag. Halmstad hade en låda vid tio också. När blir det inlandets tur?Beställde för 30 minuter sedan och då såg det ut såhär
Visa bifogad bild 16212
Och nu..
Visa bifogad bild 16213
Det var tydligen västkustens tur idag. Halmstad hade en låda vid tio också. När blir det inlandets tur?
Så gjorde jag också. Men det är lustigt att de först dyker upp i salt- och bräckvattenkommuner.Ringde bara ner till mitt lokala SB och bad dem lägga en beställning från Hansa i Malmö (då 16st i lagret).
-Algoritmen kanske delar ut allokeringar efter vattnets densitet bara för att förvirra alla som försöker förstå?Så gjorde jag också. Men det är lustigt att de först dyker upp i salt- och bräckvattenkommuner.
Kom en låda till mitt lokala Systembolag på Lidingö idag. Hann köpa den innan de hade hunnit skära upp kartongen. Den hann aldrig dyka upp i lagersaldot heller.
Skönt, nu fick man beställt ytterligare en låda!Nu finns det 90 flaskor Winston -08 i weblagret, så fritt fram för de som vill ha lådvis.
Nu finns det 90 flaskor Winston -08 i weblagret, så fritt fram för de som vill ha lådvis.
Suck. Hade man bara fått det utlovade bevakningsmejlet från bolaget så hade man ju haft en chans att vara med i matchen......och slut. Ungefär en flaska i minuten. Det börjar stilla sig!
En låda kommer till det lokala bolaget, de hinner inte skära upp förpackningen och ej heller registrera den innan du köper. Hmm, väntade du utanför dörren? Brukar du göra det?
Väldans vad det springs på Winston!
Är det i försäljningssyfte eller för eget bruk ni köper låda på låda