This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Hur löser man poängen man får vid andra beställningen..?Nu blev det en beställning till. Även om leveransdatumet blir efter sommaren så kunde jag iaf nyttja min rabatt som jag fick från min första beställning.
Hur löser man poängen man får vid andra beställningen..?
Röven!!
Mailat Philipson nu och hoppas på lite flyt..
Noterar att FdP nästan dubblat i pris sen jag köpte mina -05 och -06 för några år sen. Tråkig utveckling. Vad kostade -08:an när det släpptes för några år sen? 800 kr? Är detta en sendeggad variant?Fick ett trevlig mejl idag med lite härlig information. Tänkte att jag delar med mig till er eftersom det är fredag
Visa bifogad bild 16334
Slut lär de ju inte ha varit. Däremot kan ju flaskorna som fanns till salu just då varit slut!Angående fdp 08
Undrar hur det är möjligt att det släpps fler flaskor.när jag och(cristalian77)var hos isabel i höstas så var flarrorna rå-slut hos diebolt.
Det där var onödigtFick ett trevlig mejl idag med lite härlig information. Tänkte att jag delar med mig till er eftersom det är fredag
Visa bifogad bild 16334
Angående fdp 08
Undrar hur det är möjligt att det släpps fler flaskor.när jag och(cristalian77)var hos isabel i höstas så var flarrorna rå-slut hos diebolt.
Vet någon vad dom kommer att kosta
Nu är 2008 listad på SBs hemsida och bör komma in i lager under morgondagenFick ett trevlig mejl idag med lite härlig information. Tänkte att jag delar med mig till er eftersom det är fredag
Visa bifogad bild 16334
Noterar att FdP nästan dubblat i pris sen jag köpte mina -05 och -06 för några år sen. Tråkig utveckling. Vad kostade -08:an när det släpptes för några år sen? 800 kr? Är detta en sendeggad variant?
Går det så går det. Sedan får du ju lägga på 15% (vår urstarka valuta), lite allmän inflation och 08-hype. Personligen hoppade jag, tycker inte FdP håller den klassen att man kan betala 1.100 kronor. Iofs inte provat 08an men senare årgångar har för mig varit lite av en besvikelse.
Personligen hoppade jag, tycker inte FdP håller den klassen att man kan betala 1.100 kronor. Iofs inte provat 08an men senare årgångar har för mig varit lite av en besvikelse.
Det är för övrigt en väldigt bra sammanfattning!Går det så går det.