Ja om inte dom gör det så gör nog sossarna det. (sorry kunde inte låta bli)
Onekligen, hur som helst så är vinet bättre än jag trodde. Mina förväntningar var rätt låga dock.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Ja om inte dom gör det så gör nog sossarna det. (sorry kunde inte låta bli)
Det är fortfarande början av början av december. Slutet av början av december inträffar först om 7-12 dagar, beroende på om man delar in december i början/mitten/slutet eller bara början/slutet.Någon som hört något mer om Pol Roger Winston 2008?
Någon la upp info om början på december men det finns fortfarande en hel del 06 kvar på SB.
Någon som hört något mer om Pol Roger Winston 2008?
Någon la upp info om början på december men det finns fortfarande en hel del 06 kvar på SB.
Tack för info. Så, nu börjar föreställningarna på Cirkus Årgång igen? Finns 247 på hyllorna + 22 i webblagret i skrivande stund, 2006or alltså... Eller ja, troligen 2006or? Nån som har koll på hur lagersaldot såg ut tidigare?Kommer att finnas tillgänglig via SB från och med i morgon enligt hyfsat säkra källor. Eller idag menar jag ju, klockan har passerat midnatt.
Kontaktade ward wines och Winston 2008 finns på lager nu men dom sa också att det finns så mycket så dom kommer kunna ha den hela 2019
Det tror jag inte alls!Kontaktade ward wines och Winston 2008 finns på lager nu men dom sa också att det finns så mycket så dom kommer kunna ha den hela 2019
Då skall man bara vänta ut att de 2004or och 2006or som finns på hyllor och lager omsätts.Kontaktade ward wines och Winston 2008 finns på lager nu men dom sa också att det finns så mycket så dom kommer kunna ha den hela 2019
Enligt kundtjänst så säljer de ut 06 först å sen skickas 08.Så 08 kommer inte släppas i något partisläpp med andra ord?
Enligt kundtjänst så säljer de ut 06 först å sen skickas 08.
Der är 22 kvar på centrallagret så det blir till å vänta tyvärr..
Jag dricker faktiskt 06 på nyår så jag har bidragitEnligt kundtjänst så säljer de ut 06 först å sen skickas 08.
Der är 22 kvar på centrallagret så det blir till å vänta tyvärr..
Nu e de bara 18 kvar på lagret det går åt rätt håll!270 flaskor i hela systemet och vi är +2000 medlemar registrerade. Om alla går till sitt bolag i morgon och beställer var sin WC så kommer vi att tömma ut alla -04 och -06, och vi får dricka -08 på nyår.
Hahaha 16 kvar nuFan Fredrik, grymt om du håller koll och kan skicka pm till alls på forumet när det är 0 flaskor och vi går över till 08.an
Fan det tar sig! Och jag som lovade frugan att det var köpstopp till 2019... börjar bli oroligHahaha 16 kvar nu