FredrikC
Medlem
Men 06orna kommer skickas först enligt SB's kundtjänst pga samma artikelnummer.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Men 06orna kommer skickas först enligt SB's kundtjänst pga samma artikelnummer.
Ibland går det att lösa ändå om man kontaktar sitt lokala bolag.Men 06orna kommer skickas först enligt SB's kundtjänst pga samma artikelnummer.
Det var mitt lokala bolag som kontaktade kundtjänst och meddelade det. Men kanske ska prova igen.Ibland går det att lösa ändå om man kontaktar sitt lokala bolag.
Men det är ju total cirkus vid varje årgångsbyte till bra årgång och när artikelnumret behålls. Nu verkar det som tur är finnas gott om flaskor, så kanske ingen panik.
Men betyder det att priset blir 1450 även på 08.orna ?
Kanske ingen idé då. Men jag har lyckats flera ggr att få "rätt" årgång genom att prata med personalen på mitt lokala bolag. Det har ibland varit så att de olika årgångarna ligger på olika fysiska lager, och genom att beställa från "rätt" lager kan "rätt" årgång erhållas. Man ska nog ha turen att prata med rätt person på lokalt bolag som kan det interna systemet och vet hur allt funkar och inte funkar.Det var mitt lokala bolag som kontaktade kundtjänst och meddelade det. Men kanske ska prova igen.
Men betyder det att priset blir 1450 även på 08.orna ?
Priset ändras tidigast 1 mars 2019.Men betyder det att priset blir 1450 även på 08.orna ?
Tack för tips! Ska provasPriset ändras tidigast 1 mars 2019.
Och måste man ha den innan den nya årgången kommit till depån, så går man till sin butik och ber de bara beställa från huvudlevrantören istället för depån.
Och är det så att det kommer -06 så behöver man ju inte köpa den. Det fina med SB att de aldrig tvingar någon att köpa något de beställt....
Samma här beställning lagd. Skönt att slippa den sjukliga stressen (attköpafastmaninteegentligenbehöver) bland övrig julstress och allmän ånger över sakernas tillstånd!Och jag fick information från kundtjänst att det gick att beställa om man pratade med sitt lokala bolag (som nämnt tidigare)
Enligt personalen på SB skulle det gå att beställa 2008 Winston Churchill och få rätt årgång.Samma här beställning lagd. Skönt att slippa den sjukliga stressen (attköpafastmaninteegentligenbehöver) bland övrig julstress och allmän ånger över sakernas tillstånd!
Surt med dubbla besked.Enligt personalen på SB skulle det gå att beställa 2008 Winston Churchill och få rätt årgång.
Men nu fick jag sms om att det bara är 2006 som går att beställa.
Utan någon mer förklaring.
Cirkus Cirkus Cirkus.
Det borde gå @Christer J, på dem igen bara!Enligt personalen på SB skulle det gå att beställa 2008 Winston Churchill och få rätt årgång.
Men nu fick jag sms om att det bara är 2006 som går att beställa.
Utan någon mer förklaring.
Cirkus Cirkus Cirkus.
Inte för att jag tror att någon är intresserad men WC 08 finns på PK-huset nu...
Är på plats nu och dessa kom igår enligt personalen.Vad tusan! Jag var ju där igår vid 11-tiden och de hade de inga.