Bengemarräng
Medlem
Det verkar vara någon skojfrisk typ som pular med webbsaldot på WC eftersom det gått från 12 flaskor i förrgår, upp till 60 igår och nu nere i 8
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Det kanske bara var nån som var sugen på lite Winston till helgen?Det verkar vara någon skojfrisk typ som pular med webbsaldot på WC eftersom det gått från 12 flaskor i förrgår, upp till 60 igår och nu nere i 8
Jo iofs, eller en WC i veckan under ett årDet kanske bara var nån som var sugen på lite Winston till helgen?
Det är najs att följa vinets utvecklingJo iofs, eller en WC i veckan under ett år
Om de säljer 1440 liter WC om året (som de gjorde 2017) är inte 40 liter på en vecka i december uppseendeväckande.Det verkar vara någon skojfrisk typ som pular med webbsaldot på WC eftersom det gått från 12 flaskor i förrgår, upp till 60 igår och nu nere i 8
"Ifrån en personaltoalett..." glömde du att lägga till...@Swedish skrev sitt inlägg kl 16.11
Finns det en sönderläst Decanter där?"Ifrån en personaltoalett..." glömde du att lägga till...
"Onani onanaFinns det en sönderläst Decanter där?
Inte hört något på några veckor men enligt försäljningschefen var första veckan januari vad de satsade på då.Någon annan som också hört att dompa 08 kommer till bolaget nu I mitten av december?!
Inte för att jag tror att någon är intresserad men WC 08 finns på PK-huset nu...
Drack 08an igår, grym kvalitet men måste ligga. Fick bra spö av 02an
Hämtade ut min sexa idag med som jag beställde via personal i butik. Blev -08 så rekommenderar att beställa i butik via huvudleverantör och inte via web/depån i Örebro (om man vill ha -08 då )Hämtade ut min beställning från weblagret idag och det blev en -06:a, så skall man vara vara säker på -08:a så bör man nog se till att man gör som @FredrikC.
Precis så behöver bara be ditt lokala bolag att beställa direkt från importör och inte från systembolsgets lagerJag kanske missförstår det jag har läst här men bolaget har officiellt inte släppt WC -08 än? Men att det går att lägga beställningar via lokala bolaget ändå?