Satan i gatan vad jag är hipster då för jag gillar det.Ja, men nu är ju Arianna alla hipsters stora favvo fast mest då för hennes SP68 som förövrigt var mitt "månadens vin".
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Satan i gatan vad jag är hipster då för jag gillar det.Ja, men nu är ju Arianna alla hipsters stora favvo fast mest då för hennes SP68 som förövrigt var mitt "månadens vin".
Som en av forumets stora Sicilenkramare glädjer det mig förståsSatan i gatan vad jag är hipster då för jag gillar det.
Kul! Var köper du från?Kom ett bud från Frankrike under eftermiddagen
C.P Breton lyckades jag norpa dom sista i 08 området av på SB och hämtade ut dom idag.Kul! Var köper du från?
Trevliga flaskor! Var handlar du?Denna vecka har varit en bra vecka när det gäller champagneinköp.
3 st Enchanteleurs 1988. Helt magnific champagne
1 st Comtes 1995. Ingen sockerdricka här . Riktigt superb
3 st Bland des Millénaires 1995
2 Roederer Bdb 2008
2 st Charles Heidsieck 2005
Visa bifogad bild 5378
-Ser fram emot ditt utlåtande!Idag släpptes Planeta Etna Rosso 2014 (https://www.systembolaget.se/dryck/roda-viner/planeta-7926601) på beställningssortimentet. Jag beställde några stycken då jag gillade 2013 väldigt mycket.
Jag säger som i den gamla hederliga reklamen för Ahlgrens bilar: "Det finns bara ett sätt att stoppa dom - i munnen!" Absolut bäst hantering är nog att du besöker närmaste BYOB i Göteborg så du kan få lite fler fågelungar att mata.Så nu undrar jag hur hanteras dessa på bästa sätt?
Jo, det skulle smaka det...Jag säger som i den gamla hederliga reklamen för Ahlgrens bilar: "Det finns bara ett sätt att stoppa dom - i munnen!" Absolut bäst hantering är nog att du besöker närmaste BYOB i Göteborg så du kan få lite fler fågelungar att mata.