Toby
Medlem
ja, som jag tolkade det iaf.Menar du att de hade denna årgång men ansåg att de behöver sälja slut på 07orna först?
men ska gå förbi en av de andra i centrum (Umeå) så tror jag att jag kan plocka upp 08 också.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
ja, som jag tolkade det iaf.Menar du att de hade denna årgång men ansåg att de behöver sälja slut på 07orna först?
Låter riktigt illa att de kan göra på det viset. Ta med dig flaskan till det andra stället och reklamera den och kräv att få den nya årgången (alternativt öppna vinet och säg att det är defekt och att du vill ha en ny flaska). Det hade varit intressant.ja
men ska gå förbi en av de andra i centrum (Umeå) så tror jag att jag kan plocka upp 08 också.
Affären på Wasaplan har bara 07 så dit är det inte lönt att du går.ja, som jag tolkade det iaf.
Känns som att julen måste ställas in snart om man ska fortsätta handla i den takt som man gjort senaste månaden
Det är inget som hindrar att man dricker champagne på julafton!
Det är klart alla gör det!Gör inte alla människor det?
ajdå, får kolla på strömpilen då!Affären på Wasaplan har bara 07 så dit är det inte lönt att du går.
ja, som jag tolkade det iaf.
Vilken champagne skulle ni rekommendera till grisfötter i gelé?Det är klart alla gör det!
Annars blir det ju liksom inte jul på riktigt.
Till grisfötter i gelé rekommenderar jagVilken champagne skulle ni rekommendera till grisfötter i gelé?
Varför inte hoppa över punkt 2 och äta lite högre upp, förslagsvis Jamón Ibérico de Bellota, istället?Till grisfötter i gelé rekommenderar jag
1: Att svepa en Champagne, vilken som helst går bra.
2: Ät grisfötter i gelé
Äh, nu blev jag sugen på grisfötter. Har du lagat själv?Vilken champagne skulle ni rekommendera till grisfötter i gelé?
Då den rådande forumtrenden verkar vara att arrangera vininköpen i konstnärliga formationer ser jag ingen annan utväg än att följa med strömmen.
Den här installationen väljer jag att kalla "Fredagsmys"
Visa bifogad bild 5452
Öhum... Sjäkvklart, allt annat vore förstås otänkbart.Va trevligt att se så många magnum-flaskor. (Tar för givet att de små runt lådan är vanliga 75cl)