This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Trevligt. Beställde en låda nu av 2008. Vad tyckte du?Trevlig leverans idag!
Visa bifogad bild 7772
Trevligt. Beställde en låda nu av 2008. Vad tyckte du?
Har damien hugot funnits via sb tidigare?
Har bara testat 2006 som jag tyckte var mycket bra och drickfärdig nu. Har förstått att 2008 gott kan ligga till sig ett tag.Trevligt. Beställde en låda nu av 2008. Vad tyckte du?
Har damien hugot funnits via sb tidigare?
Nej det är mig veterligen första gången som hans viner finns i Sverige.Har damien hugot funnits via sb tidigare?
Även om du provade en annan årgång så ska tydligen 2015 vara något utöver det vanliga. Så om det är så att du drack en 2013-14 innan kan det bara bli bättre.Beställde en låda keller riesling rr från atomwine efter att ha druckit den på Babette. Osäker på om jag köpt samma årgång eller inte. Men har och kan för lite om Riesling och man måste börja någonstans
En högst värdig start på RieslingResan! Tips är att också prova Kellers "von der fels" som brukar finnas till bra pris på atomwine.Beställde en låda keller riesling rr från atomwine efter att ha druckit den på Babette. Osäker på om jag köpt samma årgång eller inte. Men har och kan för lite om Riesling och man måste börja någonstans
En högst värdig start på RieslingResan! Tips är att också prova Kellers "von der fels" som brukar finnas till bra pris på atomwine
2x Henriot Cuvee des Echanteleurs 2006 ??!Var ute på road trip i Europa under semestern och stannade förbi Champagne under några dagar. Lika bra att fylla på lite när man har bilen med sig. Kommer en reseskildring senare.
Bra pris!!Fel av mig, det var 2000.
71 euro hos Salvatori
Grattis!Det har inte riktigt kommit på tal ännu, men Linnea är gravid!
Det borde vara jäkligt mycket alkohol i det vinet med tanke på namnet!Släpade hem en Mark Ryan Numbskull bdx-blend från Seattle i veckan. Fortfarande lite ågren om jag skulle kört på Dead Horse, Crazy Mary eller prestigen Lonely Heart istället... men denna är ju iaf drickfärdig tidigare.
Stulen bild:
Visa bifogad bild 7844