This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Gjorde det samma i helgen. Riskerar inte att ha blivit dåliga på hyllan eller. Tänker värme, ljus och kork?Plockade upp två Palmer & Co Vintage -08 på magnum häromdagen. Trots att de är uppe på 2013 enligt hemsida/hyllorna så verkar det stå en del 08'or ute i butik. Kanske pga att man måste öppna lådan för att se årgången
Den släpptes ju bara för 1.5 år sedan, så den tål nog att lagras på Bolans hylla ett bra tag. Har en själv.Gjorde det samma i helgen. Riskerar inte att ha blivit dåliga på hyllan eller. Tänker värme, ljus och kork?
Den släpptes ju bara för 1.5 år sedan
Men nu var det magnum det gällde.Jag köpte Palmer -08 på Bolaget för 3-3,5 år sen.
Någon gång runt juni 2018 började den säljas på bolaget.Palmer Brut 2008 på magnum går att beställa nu. Bildbevis bifogas.Visa bifogad bild 13531
Torde inte varit samma flaskor som stått där i knappa tre år.Gjorde det samma i helgen. Riskerar inte att ha blivit dåliga på hyllan eller. Tänker värme, ljus och kork?
På systembolag som placerat champagnehyllan mot skyltfönstret hade jag varit mer tveksam men de står ju i låda och på Bolaget i Bromma Blocks (BiBB) vetter alla kassor mot fönstren så ingen direkt solinstrålning till hyllan där de stogGjorde det samma i helgen. Riskerar inte att ha blivit dåliga på hyllan eller. Tänker värme, ljus och kork?
SWC Rosé?Någon som kommer beställa Winston Rosé 2009?
1/4!SWC Rosé?
SWC Rosé?
SWC Rosé?
1/4!
Det var bättre.Bourgogne 2018. Hoppas den passar till fiskgryta med saffran. Det är frugan som dricker vatten och mjölk och käkar keso. Kylskåpet är Elektrolux från 1989. Made in Sweden.
Visa bifogad bild 19578
Ångrar mig. Vinet var i jolmigaste laget för mig.
Låt mig gissa, superbuljongig fiskgryta?Ångrar mig. Vinet var i jolmigaste laget för mig.
Nej. Tog bara en halv buljongtärning (flytande fiskfond från Bong smakar skit) och egen buljong på knappt 100 gram räkskal till 7-8 dl vätska. Sex hg. fisk till det. Eller vad menar du med buljongig?Låt mig gissa, superbuljongig fiskgryta?