This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Härligt, grattis! Är det inhandlat från Comptoir Des Millésimes mån tro?Cantemerle och Leoville Barton -96 har fått riktigt bra poäng på CT senaste året så skall bli kul att prova! L’enfant Jesus drack jag på Djuret förra veckan och fell in love Visa bifogad bild 24239
Jag kunde inte hitta några omdömen och avstod...men nu när du nämner att den är hypad så kanske man borde...Visa bifogad bild 24240
2018 Penfolds Shiraz St. Henri
Den hypade årgången av St. Henri gjorde att det fick bli en låda.
Tycker dessvärre att plastpåsarna oftast är sönderhäftade så att de inte går att använda igenNågon mer som helt plötsligt har tonvis med systemplastkassar hemma?
Nästan varje vin verkar nu levereras i en egen plastkasse. Det hände aldrig förut.
Dessutom kan jag inte se att man betalar för dem - alltid något
Ett tag hade dom övergått till papperskassar, men nu är plastkassarna tillbaka igen.
De fungerar utmärkt till "den lilla soptunnan" i badrummet samt till att samla plastförpackningar som ska till plaståtervinningen i.Tycker dessvärre att plastpåsarna oftast är sönderhäftade så att de inte går att använda igen
Man hämtar kanske ut det mesta i lådor, men visst blir det lite kassar med. Visst tycker man att Systemet gott kan bjuda på en kasse eller två när man gör en beställning men numera tas ut en skatt på plastpåsar och då är det inte så självklart längre för plötsligt har finansministern ytterligare ett finger med i affären.Någon mer som helt plötsligt har tonvis med systemplastkassar hemma?
Nästan varje vin verkar nu levereras i en egen plastkasse. Det hände aldrig förut.
Ett tag hade dom övergått till papperskassar, men nu är plastkassarna tillbaka igen.
Idag hade de stoppat min beställning i en låda, fyra av flaskorna hade varsin plastkasse ... i lådan .Man hämtar kanske ut det mesta i lådor, men visst blir det lite kassar med. Visst tycker man att Systemet gott kan bjuda på en kasse eller två när man gör en beställning men numera tas ut en skatt på plastpåsar och då är det inte så självklart längre för plötsligt har finansministern ytterligare ett finger med i affären.
Hur ser hen på den frikostigheten??
Det är väl för att inte vin och glassplitter ska flyta när kartongen går sönderIdag hade de stoppat min beställning i en låda, fyra av flaskorna hade varsin plastkasse ... i lådan .
Det händer varje gång nu.
Jäkla fin låda. Fick klara mig på 2 st dock. Nya mottot (vilket är svårt att hålla) Max 2 st av vardera vin.Visa bifogad bild 24240
Bara två lådor...? Sicken osis.Jäkla fin låda. Fick klara mig på 2 st dock. Nya mottot (vilket är svårt att hålla) Max 2 st av vardera vin.
Se om man kan knipa 2 st Flor de Pingus imorgon.
Haha inser att man måste detaljera "2 st" i detta forum . Menar 2 flaskorBara två lådor...? Sicken osis.
Någon mer som helt plötsligt har tonvis med systemplastkassar hemma?
Missade totalt släppet. 0 kvar på lokala bolaget. 0 på webben. Shit! Min mångåriga vertikal verkade gå åt skogenVisa bifogad bild 24240
Missade totalt släppet. 0 kvar på lokala bolaget. 0 på webben. Shit! Min mångåriga vertikal verkade gå åt skogen
Men idag kom nya in så jag kunde beställa. Frid och fröjd