Jag fattade.Haha, det var för den komiska effekten. Men det gick kanske inte fram?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Jag fattade.Haha, det var för den komiska effekten. Men det gick kanske inte fram?
Och gilladeHaha, det var för den komiska effekten. Men det gick kanske inte fram?
Säg annars till. Har bra knep för CavisteVisa bifogad bild 11636
Hann med tåget i år
Säg annars till. Har bra knep för Caviste
Kul med Ata Rangi! Ett vin som var i fokus när jag skrev mitt absolut första inlägg på forumet! Med facit i hand ett ganska naivt inlägg, men allt annat än fegt eller uddlöst!Visa bifogad bild 11761
Trevlig beställning! Tomten verkar också belåten
Våra inköpslistor är märkligt lika. Blekingesjuka?Senaste tidens inköp;
Selosse Initial
Selosse Substance
Bollinger Rosé 2006 lmtd ed x 4
Diebolt-Vallois BdB 2008
Henriot Millésime 2006 x 2
Henriot Rosé Millésime 2008 x 2
Larmandier-Bernier Vielles Vignes du Levant 2008 x 2
CAV0078 x 2 (Savart)
Domaine Santa Duc CdP Habemus Papa 2015 x 3
Daniel Bouland Morgon Corcelette VV 2016 x 3
Domain Aléofane Crozes-Hermitage 2015
Louis Roederer Rosé Millésime 2010 Magnum x 2
Charlier & Fils Special Club 2006 Magnum x 3
Wine Trade's Decemberlåda 2017
Samt en låda vardera på ingång:
Paul Bara 2008
Vilmart Grand Cellier d'or 2012
Paul Dethune Millésime 2008
Verkar som att man måste dricka väldigt mycket bubbel för att stå ut i ”sillastryparland” ?Våra inköpslistor är märkligt lika. Blekingesjuka?
Hoppsan! Hur gick det till?Hoppsan jag bara råkade att få igenom en privatimport Visa bifogad bild 11782
Om vi säger såhär ibland är det ganska så bra att ha maildialog med importören.Hoppsan! Hur gick det till?