This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Pålitlig handlare vilket många andra på forumet kan bekräfta. Sidan är lite gammaldags men gör sitt jobb. Jag gillar framför allt att det finns en del äldre årgångar att välja mellan.Nice @Zmirc! Antar att du är nöjd med tanke på favorithandlare. Jag har spanat in sidan men inte kommit till skott än.
Funkar bra mao? Något jag ska tänka på?
Voges Cornas gick åt väldigt snabbt... hoppas att det finns några flaskor kvar som inte gick ut i första omgången.Ribera del Duero och Cornas för hyllan.
Barolo för test om det skall köpas mer. Bra pris om den håller.
Sherry kan alltid vara bra att ha hemma, tror jag.
Resten för närmsta veckan.Visa bifogad bild 12001
Har du prövat några av de riktigt gamla årgångarna?Leverans från favorithandlaren Töpler (barolobrunello.de).
Har fyllt på med lite rött, vitt och sött:
2015 Buffet Volnay Clos des Chenes
2015 Mark Haisma Volnay Paux Bois
2015 Alain Voge Cornas Les Chailles
2011 Gran Clos Priorat x 2
2013 Reyneke Reserve Cabernet Sauvignon
2015 Weinbach Pinot Gris Altenbourg
2015 Weinbach Riesling Schlossberg Cuvée Ste Catherine
2015 Keller PIUS Beerenausläse (halvflaska) x 4
2015 Keller Trockenbeerenausläse (halvflaska) x 2
Syns inte mycket
10 år senare...
Syns inte mycket
yes, lång lista på intresseanmälningar att gå igenomHelvetes imgur! Nu då?
Snacka om att "gå igenom mina mail" får en ny innebörd...
10 år senare...
Man får ju nästan lust att slänga iväg ett mail med "yes, count me in" trots att man inte är på listan bara för att testa....
10 år senare...
Nå, slår du till?
10 år senare...
Grattis! Mina 5 år kommer jag tydligen inte långt med... Hoppas du får köpa nu så de inte nekar frakt utanför USA. Sen tillkommer moms och tull så tyvärr blir det troligen dyrare än av Divine i Sverige.
10 år senare...
Nu måste du ju tacka ja, efter att ha tjatat dig till det här.........
10 år senare...
Snacka om att "gå igenom mina mail" får en ny innebörd...
Du mailade dem alltså för tio år sedan och får svar idag? Fantastiskt! Trodde bara det hände på flaskpostens tid...
Grattis! Mina 5 år kommer jag tydligen inte långt med... Hoppas du får köpa nu så de inte nekar frakt utanför USA. Sen tillkommer moms och tull så tyvärr blir det troligen dyrare än av Divine i Sverige.