This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Jag hoppas jag får min, fick bekräftelse i alla fall.Jaha, då var årets Raveneau-lotteri igång. Någon mer som har en bekräftad beställning som med största sannolikhet inte kommer ge utdelning? Går de strikt efter klockslaget när beställningen bekräftades eller hur funkar det?
Jag hoppas jag får min, fick bekräftelse i alla fall.
De skrev att tidsordning gäller.
så här ser det ut hos mig:Min registrerades 10 sekunder över 10. Kunde vara intressant att jämföra tiderna och se om de går strikt i tidsordning. Registrering 30 sekunder i 10 makuleras förstås eftersom släppet startade 10:00.
Där fick jag sätta skrattet i halsen. Jag beställde dock endast magnumbuteljen.så här ser det ut hos mig:
Status
- 2019-12-03 10:01:12 Behandlas
- 2019-12-03 10:00:07 Registrerad
jag beställde en av varje. jag skrattar ännu inte!Där fick jag sätta skrattet i halsen. Jag beställde dock endast magnumbuteljen.
Ser mörkt ut för mig såldedes:Min registrerades 10 sekunder över 10. Kunde vara intressant att jämföra tiderna och se om de går strikt i tidsordning. Registrering 30 sekunder i 10 makuleras förstås eftersom släppet startade 10:00.
Instämmer. Lotteriet är spännande men vardagen är ändå viktigast.Nu kände jag ändå proportionellt mot besvikelsen en glädje över att sparat pengarna.
Ingen av flaskorna blev mina.
Åter till vardagen då, trygghet, pålitlighet och självbestämmelse.