Rexel
Medlem
Kan kopiera det du skrev @Livermore , hämtade ut 3 idag efter tredje beställningförsöket
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Chryseia har jag druckit och det är ett riktigt bra vin.Köpte dem på flygplatsen i Lissabon.
Visa bifogad bild 3437
Provat lillebrorsan till Tapadan förut och den var grym.
jo har förstått det, hade ingen aning när jag köpteChryseia har jag druckit och det är ett riktigt bra vin.
Hittills 2015:
Felton Road Block 2, Block 3 och Block 5
Francoise Bedel Origin'Elle Extra Brut
Louis Roederer Brut Vintage 2008
Pierre Peters l'Esprit 2008
Jacques Selosse Initial
Väldigt trevliga inköp, rakt igenom! Var fick du tag på l'Esprit?
Även om priset inte är direkt lågt är detta ett MÅSTE köp! Grymt bra Champagne.Tyvärr är alla inköpen gjorda på SB. l'Esprit ligger här:
http://www.systembolaget.se/77027
Även om priset inte är direkt lågt är detta ett MÅSTE köp! Grymt bra Champagne.
Det är snart dags att du låter Luther vila och istället låta dig vägledas av den charmante Dionysos....men Luther sa ifrån
Tror inte @StefanAkiko håller med dig Det är Stelvin-korkar dom använder, ingenting som säger att det skulle vara sämre och du riskerar inte att mötas av möglig källare om tio år...Visa bifogad bild 3442 Hämtade ut alla mina Felton Road idag . Synd bara att det är skruvkork
Problemet är att jag inte kan använda min Coravin och göra roliga flighter flera gånger omTror inte @StefanAkiko håller med dig Det är Stelvin-korkar dom använder, ingenting som säger att det skulle vara sämre och du riskerar inte att mötas av möglig källare om tio år...
Borra hål, lägg på silvertejp, silikonlim eller tjära och VOILÁ: du kan coravina så mckt du orkar. Vax?Problemet är att jag inte kan använda min Coravin och göra roliga flighter flera gånger om
Prats + Symington's Chryseia är ett riktigt knakelibrakvin!Köpte dem på flygplatsen i Lissabon.
Visa bifogad bild 3437
Provat lillebrorsan till Tapadan förut och den var grym.