Mexikanaren
Medlem
Samma härBara jag som inte ser någon bild?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Samma härBara jag som inte ser någon bild?
Nåt står inte rätt till... så fort jag försöker addera en bild kraschar hela siten och slutar svara i några minuter med felmeddelande om att site is too busy (även via andra enheter)Samma här
Hoppsan! Det är uppenbarligen för mycket för Finewines.se … försök med en bild på gula ankan eller Moët som återställare!Nåt står inte rätt till... så fort jag försöker addera en bild kraschar hela siten och slutar svara i några minuter med felmeddelande om att site is too busy (även via andra enheter)
För att stilla nyfikenheten fanns det Lafite Rotschild -14 och -17 nedsatt från 1599 till 848 GBP och Figeac -18 nedsatt från 599 till 449GBP
Och där kom den prisjusteringen... Någon som glömt en nollaFantastiskt bra pris om du behöver en bra termometer, du kan välja vilken färg du vill men det är bara den gröna som är superbillig:
Och plötsligt tillfälligt slut. Undrar hur många beställningar det blev totalt från finewines medlemmarOch där kom den prisjusteringen... Någon som glömt en nolla
Visa bifogad bild 32201
För 2 veckor sedan var jag riktigt irriterad över att jag missade Speigelau Bourgogne Definition hos Philipsson för strax under 200 kr per glas.
Nu snubblade jag in på nedanstående länk. Det låter nästan för bra för att vara sant (136,50 kr per glas), men jag beställde och håller tummarna.
https://www.bar-life.se/bourgogne-g...r-ads&utm_medium=affiliate&utm_campaign=22027
Grymt! Var ser ni att det är 6 st glas för det priset? Hittar ej själv (är jag blind kanske, haha?)För 6st glas väl? Dvs 136,50 kr per glas.
Ah, syns när man tiltar mobilen, men inte annars. Tack! Bra deal, tack för tips!Enligt rubriken som lyder följande.
"Bourgogne glas Definition, Spiegelau - 960ml (6stk)"
Hoppsan! Det är uppenbarligen för mycket för Finewines.se … försök med en bild på gula ankan eller Moët som återställare!
Hade bunkrat för livet ifall det gällde Universal/Bordeuax, de där jättehinkarna från Zalto/Spiegelau är jag inte så förtjust iFör 2 veckor sedan var jag riktigt irriterad över att jag missade Speigelau Bourgogne Definition hos Philipsson för strax under 200 kr per glas.
Nu snubblade jag in på nedanstående länk. Det låter nästan för bra för att vara sant (136,50 kr per glas), men jag beställde och håller tummarna.
https://www.bar-life.se/bourgogne-g...r-ads&utm_medium=affiliate&utm_campaign=22027
Bra pris, tack för tips! Någon som vet om dessa bokstavligen är kopior av Zalto? Dvs är det värt att köpa som reserv för att kunna duka åt extra många om man redan har Z?För 2 veckor sedan var jag riktigt irriterad över att jag missade Speigelau Bourgogne Definition hos Philipsson för strax under 200 kr per glas.
Jag kan bara jämföra Universal för där har jag både Zalto och Spiegelau, och dessa skulle man kunna duka tillsammans och bara med noggrann jämförelse se skillnad. Skulle tro att det är samma med Bourgogne.Bra pris, tack för tips! Någon som vet om dessa bokstavligen är kopior av Zalto? Dvs är det värt att köpa som reserv för att kunna duka åt extra många om man redan har Z?
Får se om man får en leveransbekräftelse idag…
Nåt står inte rätt till... så fort jag försöker addera en bild kraschar hela siten och slutar svara i några minuter med felmeddelande om att site is too busy (även via andra enheter)
För att stilla nyfikenheten fanns det Lafite Rotschild -14 och -17 nedsatt från 1599 till 848 GBP och Figeac -18 nedsatt från 599 till 449GBP
Utifall att någon känner sig lockad: alla tre ska gå att hitta billigare på annat håll, enligt Wine-Searcher.Visa bifogad bild 32203
Nu verkar ettorna och nollorna marschera i takt igen