Någon som fått erbjudande detta år? För DRC alltså.
Nope, men fick för nån vecka sen info om att det skulle ske i april.
Last edited:
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Någon som fått erbjudande detta år? För DRC alltså.
Nope…tänkte precis på det, men förnyade ändå mitt guldabonnemang igår…Någon som fått erbjudande detta år? För DRC alltså.
Inget än…väntar med skräckblandad förtjusning…semester för familjen i sommar…eller högoktanig lingondricka….Har någon fått svar angående tilldelning? Jag skickade in mina önskningar men har inte mottagit något svar ännu. Står iofs svar innan 5 maj så tänkte bara kolla läget med er andra.
Inget än…väntar med skräckblandad förtjusning…semester för familjen i sommar…eller högoktanig lingondricka….
De vet inget… bäst såÄr familjen lika spända?
Nix. Inte jag iallafall.Någon som fått mail från vinunic idag?
Likadant för mig. Förstår självklart att de vill gynna de mest trogna kunderna men börjar bli lite ledsamt.Inget här heller, så jag antar att man fått nitlott i år igen
Ja, jag förstår att man är restriktiv med att dela ut Romanée Conti, men en liten Echezeaux eller Corton kan man väl släppa påLikadant för mig. Förstår självklart att de vill gynna de mest trogna kunderna men börjar bli lite ledsamt.
Ja, jag förstår att man är restriktiv med att dela ut Romanée Conti, men en liten Echezeaux eller Corton kan man väl släppa på
Jag har fått det. Som väl är för mej och övriga i familjen (semesterkassan) gick inte alla tre önskemål igenom, men jag fick ändå en Echezeaux tilldelad. Allt gottNågon som fått mail från vinunic idag?
Kul med första årgången av det vinet. Hade gärna haft en flaska men fick nöja mig med en RSV, vilket i och för sig inte är dåligt. För de som undrar så var det tidigare inte ovanligt med tilldelning av flera flaskor, som mest har jag fått fyra på ett år, men sista åren har det bara blivit en flaska. Brukar vara något av de jag önskat, men inte alltid.En Corton-Charlemagne, så lite skoj trots att det bara blev en flaska.
Förra året dök mejlet upp den 22 april. Väntar själv med spänning!Är det någon som har koll på när det är dags för 2020 allokeringen genom klubben?
Japp…väntar ocksåJag väntar spänt på mailet men knäpptyst än så länge