lukastollig
Pudelfantast
På g. Dröjer nog inte länge nu.Jag väntar spänt på mailet men knäpptyst än så länge
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
På g. Dröjer nog inte länge nu.Jag väntar spänt på mailet men knäpptyst än så länge
Nu var ju 2019 en väldigt lite skörd…Spännande! Läste Corney & Barrows DRC 2020 En Primuer rapport nyligen. Kvaliten och inte minst volymerna ser lovande ut. Upp 25-30% i snitt i jämförelse med 2019 produktionen. Borde förbättra chanserna med ungerfär lika många procent för oss guldmedlemmar. Förutsatt att dem inte håller tillbaka en del av produktionen för att kompensera för den sorgliga 2021 skörden.
Hur menar du?Förutsatt att dem inte håller tillbaka en del av produktionen för att kompensera för den sorgliga 2021 skörden.
Hade du bemödat dig två klick bakåt så finns priserna från 2021 där tror att många ogärna lägger ut priserna offentligt av fler skäl.Av nyfikenhet - vad brukar de ligga på i pris från importören? Man ser ju bara priser på auktion annars för en som inte är guldmedlem
Shots fired!Hade du bemödat dig två klick bakåt så finns priserna från 2021 där tror att många ogärna lägger ut priserna offentligt av fler skäl.
Tyckte ändå att jag var snäll med lite barolosyraShots fired!
Här får du en *kram*
Du ser, bemödandet gjort. Tack för svar - då slapp jag somna nyfiken ikvällHade du bemödat dig två klick bakåt så finns priserna från 2021 där tror att många ogärna lägger ut priserna offentligt av fler skäl.
Vad skulle det kunna vara för skäl? Det är väl ingen hemlighet vad de kostar?… tror att många ogärna lägger ut priserna offentligt av fler skäl.
Nä såklart inte hemligt. Typ 50-60K för R-C sen ner efter det gissar jagVad skulle det kunna vara för skäl? Det är väl ingen hemlighet vad de kostar?
Priserna för utdelningen 2021 står ju längre bak i tråden. Vore kul att se hur mycket de ökat. Men var mest nyfiken på vad det skulle vara för skäl att inte berätta demNä såklart inte hemligt. Typ 50-60K för R-C sen ner efter det gissar jag
Priserna för utdelningen 2021 står ju längre bak i tråden. Vore kul att se hur mycket de ökat. Men var mest nyfiken på vad det skulle vara för skäl att inte berätta dem
+ 1Nu fick jag den!
En lång väntanDå är det bara vänta till v 33 då
Äsch det är ju Senast v33, bara hålla tummarna på tilldelning och tiden!En lång väntan