Barolonissen
Medlem
Japp, jag är taggad! Hoppas på tilldelning!Äsch det är ju Senast v33, bara hålla tummarna på tilldelning och tiden!
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Japp, jag är taggad! Hoppas på tilldelning!Äsch det är ju Senast v33, bara hålla tummarna på tilldelning och tiden!
Känns rimligt att det ska vara V.23 och inte 33 som det står i mailet. Jag tror det är ett skrivfel.Känns som väldigt lång tid innan man får veta om man får tilldelning, hoppas på att det va ett skrivfel och att leveransen är senast vecka 33. Tidigare så har man fått veta inom 2-3 veckor gällande tilldelning.
Inte många timmar kvar av v23 nuKänns rimligt att det ska vara V.23 och inte 33 som det står i mailet. Jag tror det är ett skrivfel.
haha nej, jag får nog medge att jag hade fel här... 10 veckor tillInte många timmar kvar av v23 nu
Troligtvis i början av september om det inte är 40 grader varmt.Frågan är då när man kan förväntas få sina flaskor, kanske blir en bra julklapp?
Levde på hoppet också!haha nej, jag får nog medge att jag hade fel här... 10 veckor till
Vinunics tilldelning har inte ett dugg med aktuell kundefterfrågan att göra, enligt vad Vinunic har sagt förr i tiden. DRCs importörer i olika länder har rätt stabila procent/promilleandelar av respektive års utleveranser, och kunde alla lätt sälja många gånger sin allokering. Eftersom årgång 2020 levereras ut i år bör Vinunic ha vetat sedan 2021 hur många flaskor de får i år.Om jag får killgissa är deadline för återkoppling sent satt för att det är problem med att få tydlig tilldelning från producent i tid men man vill sätta igång med kundförfrågan i tid. Mao så kan de lugnt sitta ner med sitt totala behov mot DRC och sen få tilldelningen och lotta ut då.
Nope, inget besked ännuDå är v33 här. Någon som fått nån kommunikation/tilldelning/beklagar tidigare i sommar?
Inget svar ännu. Skulle tro att det är Fredag som gäller.Då är v33 här. Någon som fått nån kommunikation/tilldelning/beklagar tidigare i sommar?
Blev det någon tilldelning då?Nu fick jag mail!