This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Kan rekommendera dessa.Jahapp, får krypa till korset, aldrig gillat sån där ”konstig öl”. Det har inte varit äckligt men föredragit ljusa lager.
Drack nyss en Amundsen Apocalyptic thunder och får nog gå lös ordentligt även i hyllan utav knas öl på bolaget...hatar att ha fel, jag som bestämt mig för att sånt där är inget för mig. Men fan så god den var!
Nya äventyr stundar, vad rekommenderas att man måste testa?
Jahapp, får krypa till korset, aldrig gillat sån där ”konstig öl”. Det har inte varit äckligt men föredragit ljusa lager.
Drack nyss en Amundsen Apocalyptic thunder och får nog gå lös ordentligt även i hyllan utav knas öl på bolaget...hatar att ha fel, jag som bestämt mig för att sånt där är inget för mig. Men fan så god den var!
Nya äventyr stundar, vad rekommenderas att man måste testa?
Apex Brewing gör tamigtusan nästan allt rätt just nu!Testat en hel del olika senaste veckan. Fasen så smarrigt. Kom en liten laddning på posten idag också
Får se vad kvällen bjuder, lutar åt en Trouble sleep iallafall.
Kanske för att logistikkostnaden för enstaka flaskor för 20:90 (inklusive Systembolagets marginal, alkoholskatt och moms) är långt högre än deras bruttomarginal per flaska? Det har väl "alltid" varit kollikrav på bira i BS?"Kollikrav
Denna dryck kan endast beställas i hela kollin om 20 st på begäran av leverantören"
...
"på begäran av leverantören" Undrar varför?
Fattar inte. SB köper väl in hela kollin? Inte bara enstaka flaskor till ordinarie sortiment?Kanske för att logistikkostnaden för enstaka flaskor för 20:90 (inklusive Systembolagets marginal, alkoholskatt och moms) är långt högre än deras bruttomarginal per flaska? Det har väl "alltid" varit kollikrav på bira i BS?
Fattar inte. SB köper väl in hela kollin? Inte bara enstaka flaskor till ordinarie sortiment?
En granne stod och sörplade i sig två såna i vårsolen häromdagenVisa bifogad bild 19653
känns din unga Mesnil-skumpa för söt och lättdrucken? Är emaljen för kraftig och bibehållen på tänderna. Ta det lugnt, nu har Örebro brygghus släppt en suröl med limesmak. Utseendet liknar något som Daidalos skulle sluka i sin labyrint (barnprogram på SVT, dom som fattar fattar)
Syran dominerar, såklart, men ändå en bra karaktär och struktur. Köptes på ren nyfikenhet och var helt klart kul att prova.
testa - men kom inte och gnäll till mig om om att jag inte varnat - om den måste åtföljas av två glas Samarin.