kayaker
Cyklist
Jag föredrar också Calvados. Det passar mycket bättre till te.Meh?? Va äre för fel på Calva nurå???
(Eller är jag hipster?)
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Jag föredrar också Calvados. Det passar mycket bättre till te.Meh?? Va äre för fel på Calva nurå???
(Eller är jag hipster?)
Väldigt bra inlägg.
Meh?? Va äre för fel på Calva nurå???
(Eller är jag hipster?)
Är det verkligen vårt motto längre?Per Stade skrev:Men återkom gärna med rekommendationer enligt FW:s motto: dyrare är godare.
Jag håller mig till bra producenter istället:Men återkom gärna med rekommendationer enligt FW:s motto: dyrare är godare.
Pinot Noahr!
Känner inte igen, vad är det?
August Kesseler Pinot Noir NKänner inte igen, vad är det?
Aha, reavinetAugust Kesseler Pinot Noir N
Drack det andra reavinet från Kesseler igår. Det går utför. Jag rör mig i landskapet med röda prislappar.Aha, reavinet
Väldigt bra inlägg.
Ibland undrar jag om clownerna vid Kungsträdgården jobbar efter vad de uppfattar som ett heligt uppdrag. Som Takis Soldatos sade, "Systembolaget beställer viner som inte existerar". Är talibanerna på Inköp ute efter att skapa en ny världsordning? Uppfinna nya viner? Rasera all tradition? Spränga alla tempel? Sockrad Langhe... det verkar inte finnas gränser för deras förstörelselusta.
(Sen kan jag tycka att Borgogno borde be dem fara åt helvete när de ber om 6 g restsocker)
Skall ni åka till Thailand samtidigt också ?