Skaggs
Medlem
Det är dessutom kul att då och då plocka fram en vällagrad flaska för att kunna överraska en och annan amaroneskeptiker om vinernas förträfflighet!
Nu vet jag verkligen inte vem du syftar på...
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Det är dessutom kul att då och då plocka fram en vällagrad flaska för att kunna överraska en och annan amaroneskeptiker om vinernas förträfflighet!
Var åckså en hängiven läsare av din blogg, trots noll intresse av dom viner du skrev om, gjorde du det på ett vis som inte gick att lämna oläst. Hoppas du någon gång känner gnistan igen och publicerar.. Kudos.Är ju ny här och inte riktigt vän med tekniken så det får bli en ny post som svar till er med dom glada tillropen och vänliga orden. Kul att bli ihågkommen men får nog göra er besvikna gällande nya bloggposter. Just nu finns det inga tankar om att väcka bloggen till liv igen. Visst saknar jag den ibland och allt kul utbyte den gav på många olika sätt. Allt har sin tid, fast man skall aldrig säga aldrig. I dessa tider av social distansering så kanske lusten och behovet kommer tillbaks igen.
Hittade till det här forumet via gamla bekanta men också nyfunna vänner som träffats via lokala BYOB provningar här i södern. Tänkte det kan passa att lägga ut lite noter om både nya och gamla favoriter och dessutom ta del av allt annat kul som det skrivs om här på forumet.
Är ju ny här och inte riktigt vän med tekniken så det får bli en ny post som svar till er med dom glada tillropen och vänliga orden. Kul att bli ihågkommen men får nog göra er besvikna gällande nya bloggposter. Just nu finns det inga tankar om att väcka bloggen till liv igen. Visst saknar jag den ibland och allt kul utbyte den gav på många olika sätt. Allt har sin tid, fast man skall aldrig säga aldrig. I dessa tider av social distansering så kanske lusten och behovet kommer tillbaks igen.
Hittade till det här forumet via gamla bekanta men också nyfunna vänner som träffats via lokala BYOB provningar här i södern. Tänkte det kan passa att lägga ut lite noter om både nya och gamla favoriter och dessutom ta del av allt annat kul som det skrivs om här på forumet.
Glasen, Orrefors More?Glad påsk! Påsklamm med risotto med svart trumpetsvamp. Till detta Chateau Le Boscq 2009; ett fantastiskt fint vin, fortfarande ungt men ändå balanserat med fin frukt som väl dämpar de sandiga tanninerna. Smaker av cherry Coke, jodopax, hallonmarmelad, cederträ och piptobak.Visa bifogad bild 19655 Visa bifogad bild 19655
Stämmer bra, 61 CL. Är verkligt nöjd med dem. Tyckte öppningen kändes lite smal i början men vande mig snabbt.Glasen, Orrefors More?
Underbart estetiska glas, men irriterande nog fungerar de tyvärr inte för mig.Stämmer bra, 61 CL. Är verkligt nöjd med dem. Tyckte öppningen kändes lite smal i början men vande mig snabbt.