Anders Landström
Medlem
SV: Idag dricker vi
Mina är från februari 2006. Intressant att den lyfte så mycket, som jag skrev så har jag blivit lite besviken två gånger i rad.
Det som stör mig lite kring Divine är att det verkar vara en väldigt stor flaskvariation. Mellan de två senaste jag druckit har det varit väldigt stor skillnad.
CH skrev:Det var väldigt tråkig och bedömdes nästan som död i början så vi ställde den åt sidan för att se om det hände något och det gjorde det efter ett bra tag.
Den vi tog i går var deggad dec 2006 men jag har för mig att jag har några som är från maj 2006 med.
Mina är från februari 2006. Intressant att den lyfte så mycket, som jag skrev så har jag blivit lite besviken två gånger i rad.
CH skrev:Jag provade faktikst en flaska i fredags av den för att se om det bara var en dålig flaska sist eller om jag inte gillade champagnen.
Denna hade en helt annan mognad och var betydligt bättre än den första jag testade men jag tycker fortfarande inte att den är speciellt bra. Även om den inte kostar någon större summa så finns det ett bra gäng andra flaskor som jag hellre skulle köpa än ytterligare flaskor av denna.
Det som stör mig lite kring Divine är att det verkar vara en väldigt stor flaskvariation. Mellan de två senaste jag druckit har det varit väldigt stor skillnad.