This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Bubblaren skrev:Ja, de fullkomligen flög genom luften, som rena rama flugfiskarna.
CH skrev:Tog du verkligen bara en Caipirinha?
Segolas skrev:Imponerande, flugfiskare brukar ju annars vara relativt stationära figurer i vadarstövlar... ;D
Sjödin skrev:De ringde mig igår och frågade vilken BiB de skulle köpa.... :'(
Per Stade skrev:Öppnade en flaska Pouilly Fumé Maison de Princes 2007 igår.
http://www.systembolaget.se/SokDrycker/ ... ruNr=95108
Smakade mest surt, verkade obalanserat. Varken druv- eller urspungs-
typiskt. När vi testade idag efter att det luftat ett dygn hade den
värsta syran försvunnit, men fortfarande inget jag skulle vilja köpa igen.
Ett ganska ointressant vin.
SUPRA skrev:Blandad kompott av cava och rödvin, på flaska, på en studentfest. Undvek BiB.
Ont ska med ont förgöras.Allaboda skrev:Låter som det blir en halvtaskig rosé av det?
Jag hade personligen inte blandat dem.
Vad i helvetetmagnum skrev:Igår Tignanello 2004 ahh vad jag gillar detta vin: Perfekt på sitt eget lilla vis ;D
Ikväll, Lanson 1976 magnum, aldrig provat tidigare högt rankat av Maestro Juhlin....Perrier Jouet Belle Epoque 1985 magnum, tidigare bara provat på flaska detta borde vara ännu bättre och till lammet, Chateau Margaux 2003 inte provat tidigare, stora förväntningar här......
magnum skrev:Igår Tignanello 2004 ahh vad jag gillar detta vin: Perfekt på sitt eget lilla vis ;D
Ikväll, Lanson 1976 magnum, aldrig provat tidigare högt rankat av Maestro Juhlin....Perrier Jouet Belle Epoque 1985 magnum, tidigare bara provat på flaska detta borde vara ännu bättre och till lammet, Chateau Margaux 2003 inte provat tidigare, stora förväntningar här......