Jimmy Forsman
I det stora hela tämligen meh...
SV: Idag dricker vi
Fy! Det är kommentarer som denna som ger oss dåligt rykte! ;D
Ge mig din adress, jag har en kopia av "Att Utvecklas Genom Möten" av Kay Pollack som jag vill skicka till dig. Du kommer att bli en fin och lyhörd person efter att ha läst den. Precis som jag!
Själv så tog jag ett glas av den biliga chablin igår till min hemjagade grönsakssoppa. Mycket gott och habilt!
Mysonoxen skrev:Idag ska det komma hit barn som är kompisar med min son, så det lär väl inte bli mycket vinpimplande, då de vill ha grillkorv med pommes de små liven.
Efter att snorhyvlarna gått tänkte jag knäcka en Graham' s Vintage Port 1980 som jag haft några pavor av sedan Hedenhös.
Igår var dock inte vinupplevelsen nåt vidare. Jag hade hjälpt grannen fixa med bilen, och som "tack" gav hon mig en flaska tyskimporterad överekad australisk C.S. med en otrevlig eftersmak av tandkräm. Nåja, livet går vidare...
Fy! Det är kommentarer som denna som ger oss dåligt rykte! ;D
Ge mig din adress, jag har en kopia av "Att Utvecklas Genom Möten" av Kay Pollack som jag vill skicka till dig. Du kommer att bli en fin och lyhörd person efter att ha läst den. Precis som jag!
Själv så tog jag ett glas av den biliga chablin igår till min hemjagade grönsakssoppa. Mycket gott och habilt!