Jimmy Forsman
I det stora hela tämligen meh...
SV: Idag dricker vi
Ironi bäste bror, ironi!
Vi brukar ju, som du säger, vara ganska kompatibla!
Ironi bäste bror, ironi!
Vi brukar ju, som du säger, vara ganska kompatibla!
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Tycker som du, riktigt jävla gott utan att vara krångligt!Elvis skrev:Delade på en flaska Vilmart Coeur de Cuvée 1998 med min flickvän igår till middagen. Ända sedan jag fick ett glas Vilmart på en fest för ett par veckor sedan har jag varit nyfiken på att prova den "på riktigt" i lugn och ro. Den var lika fantastisk igen och passade alldeles utmärkt till maten (löjromstallrik, kräftröra, lax, avocado). Den är väldigt fyllig och har en lång eftersmak.
Nu är bara frågan om jag borde investera i fler... :
Självklart ;DElvis skrev:Delade på en flaska Vilmart Coeur de Cuvée 1998 med min flickvän igår till middagen. Ända sedan jag fick ett glas Vilmart på en fest för ett par veckor sedan har jag varit nyfiken på att prova den "på riktigt" i lugn och ro. Den var lika fantastisk igen och passade alldeles utmärkt till maten (löjromstallrik, kräftröra, lax, avocado). Den är väldigt fyllig och har en lång eftersmak.
Nu är bara frågan om jag borde investera i fler... :
Det torde ha varit en högproduktiv eftermiddag för dessa personer...Contraste skrev:...och det här är vad 11 pers drog på en LUNCH!!!
anders skrev:Det torde ha varit en högproduktiv eftermiddag för dessa personer...
Skulle du kunna ge en status på Cos 96, jag undrar om jag inte har några baljor liggande...
Men, vad tror du Coach hade sagt om du druckit detta? Det är ju inget kalcium att tala om i den! ;DKrug skrev:Jag kräver att få Margaux 1983 omedelbart!
anders skrev:Men, vad tror du Coach hade sagt om du druckit detta? Det är ju inget kalcium att tala om i den! ;D
Krug skrev:Kalcium Schamlcium!
Vem bryr sig!
anders skrev:Hårda ord när Coach inte hör dig.
Krug88 skrev:Fick sms av en vän som är i London, det här dracks till middagen igår:
Selosse 97 magnum
Bollinger GA 96 magnum
Chassagne Montrachet Morgeot 01, Ramonet magnum
Clos de Vougeot 69 Jean Grivot magnum
Rauzan Segla 45 magnum
Yquem 01
Lät som en trevlig liten torsdagsmiddag va?
Krug skrev:Jag är lika hård som än för länge bakad brioche.