Anders Landström
Medlem
SV: Idag dricker vi
Tyckte inte att den var tråkig i första sniffen, smaken följde dock inte upp. Däremot växte Salonen grymt under kvällen. Som vanligt så skulle man haft mer tid med den[Jimmy Forsman skrev:Underligt hur ni resonerar kring Salon-88. Själv tyckte jag att den var ganska tråkig vid första sniffen men att den verklige öppnade upp sig med tiden och blev riktigt, riktigt bra när det var dags att avlägsna sig.
Just 96an uppför sig nu som en BdB så jag förstår helt vad du menar med Leclapart. Ska bli kul att se var den tar vägen i framtidenJimmy Forsman skrev:Bolly R.D 96 fick mina fördomar mot R.D att komma lite på skam, även om de där förbannade champinjontonerna började dyka upp. Syran var däremot magisk och jag hittade faktiskt nästan lite Leclapart-toner (mobba mig gärna, men jag står för det) i början.
Jag är ju ingen SQN-fan men NJaN var otroligt bra. Raven är inte min stil så jag avhåller mig där, Cos växte väldigt, Las Cases var grym som du säger , väldigt trevlig rödvinskväll, tack till allaJimmy Forsman skrev:Beaucastel var magisk, Raven var som att dricka godis, NJaN var helt klart den bästa och mest eleganta lagrade SQN jag provat, Las Cases 07 var grym och, jaja, listan kan göras lång.
Håller helt med Krug88Jimmy Forsman skrev:även om jag, som Krug-88 så fint meddelade igår från Vietnam, har blivit en jävla fitta.