This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Sjödin skrev:Så trevligt för dig Håkan!
Själv siktar jag in på mig alkoholfri helg faktiskt. Jag minns inte när det skedde senast, men det är nog ett par år sedan. Vadan detta då? Inspirerad av Herr Krug?
Näe, faktiskt inte. Jag har inget kul hemma som jag vill öppna, det mesta ska få ligga till sig lite till. Jag saknar helt inspiration och känner inte ett dugg för att köa på SS.
Så, jag skiter i´t helt enkelt. Men å andra sidan, klockan är bara 13, så jag hinner nog kanske ångra mig... ;D
Sjödin skrev:Fredagen firades in med en R & L Legras BdB efter tips från Elvis. En riktigt bra skumpa skulle jag vilja säga. Och för det priset - Ett fynd!! ;D
Sjödin skrev:Fredagen firades in med en R & L Legras BdB efter tips från Elvis. En riktigt bra skumpa skulle jag vilja säga. Och för det priset - Ett fynd!! ;D
Druckit den många ggr senast för nån vecka sedan. 76an är degorgerad vid ca 30 års ålder! Här förekommer en del flaskvariation, vissa flaskor är bara OK, men dom flesta är lysande. Äldre Champagne skiljer sig rejält i stil från en ung. Skulle nog välja att dricka 76an till anklever istället för löjrom. Dom Perignon är ju en lysande fest Champagne! så kör på denLambo skrev:Imorgon onsdag blir det lite firande...
Frågan e vilken flaska ska jag korka upp:
Diebolt Vallois -76
Roederer -88
eller
Dom Perignon -90
Till skumpan serveras Löjrom och blinier
Har själv aldrig druckit Diebolt från -70 talet men e lite rädd att bli besviken. Nån som har testat denna?
Hit me!
Har inte varit så impad av 76:an, en otrolig flaskvariation som Magnum säger...Lambo skrev:Imorgon onsdag blir det lite firande...
Frågan e vilken flaska ska jag korka upp:
Diebolt Vallois -76
Roederer -88
eller
Dom Perignon -90
Till skumpan serveras Löjrom och blinier
Har själv aldrig druckit Diebolt från -70 talet men e lite rädd att bli besviken. Nån som har testat denna?
Hit me!
anders skrev:Japp, Lambo måste känna sig väldigt hjälpt nu när han fått samtliga flaskor rekommenderade.
Krug skrev:Är det inte lite så vi arbetar här? Kognitiv självterapi, vi finns med i bakgrunden som en stillsam varsamt guidande röst som hjälper Lambo att ta ett eget, väl underbyggt beslut utifrån sina egna erfarenheter och känslor.
Keen skrev:Menar du att vi driver lambo till självmord?