This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Jos skrev:Pagodes des Cos -98 som är helt ok
vintjej skrev:Kul att höra. Det går ju illasinnade rykten om den.
Elvis skrev:Kan annars rekommendera Gosset Grand Réserve på halvflaska (finns i beställningssortimentet). Man blir lycklig bara av att titta på den snygga flaskan!
SUPRA skrev:STORT tack till påminnelsen på Gosset på halva, flaskan är verkligen "gullig". Finns Rosén också?
maxistockholm2 skrev:Tur att inte Supra verkar så inriktad på Belle Epoque när han "raidar" tyska Ebay, så att jag kanske kan ropa hem några fler 88r framöver!
maxistockholm2 skrev:Belle Epoque 1988. Helt fantastiskt och en av de godaste champagner jag någonsin druckit, med en underbar blommighet men samtidigt mognad med toner av nougat och honung. PERFEKT!!!
Har druckit Belle Epoque -83, -85 och -89 tidigare utan att vara så jätteimponerad; det är först nu jag förstått att detta verkligen kan vara en stor champagne.
kayaker skrev:Bosquet de Papes A la Gloire de mon Grand-Père 2005. Morfar/farfar behöver inte vara ledsen.
Bubblaren skrev:....eller så är det årgången som gör den så fantastisk!
SUPRA skrev:Hmmm...
Kanske får slå på min Champagne-raidar, den har tappat lite i kraft den senaste veckan.
maxistockholm2 skrev:Visst är -88 en bra årgång, men även -85 och -89 som jag druckit tidigare är ju bra årgångar och borde väl inte ligga så långt ifrån, egentligen?! Jag har druckit 5-6 andra champagne 88r tidigare och bara Krug (om än i en helt annan stil) kom i närheten av Belle Epoque -88 så här långt för min del!