danryd
:)
Jag kör Anova . Sen kör jag toppits inte riktigt vakuum, funkar bra ändå. Fast biten ovan är grillad traditionelltSous vide
https://sansaire.com/
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Jag kör Anova . Sen kör jag toppits inte riktigt vakuum, funkar bra ändå. Fast biten ovan är grillad traditionelltSous vide
https://sansaire.com/
Är du nöjd med med Anovan? ser du några negativa aspekter eller saker du "stör" dig på när du använder den..
Käkade fryst amerikansk löjrom som substitut till lunch idag. Funkisch, men inte mycket mer. Färsk fin kalixlöjrom är givetvis i en helt annan liga. Har lärt mig något idag, det var snålheten som motiverade mig!Det är dumt att snåla på kalixlöjromen när man ska äta lunch här hemma Visa bifogad bild 11908
Snygga lökarDet är dumt att snåla på kalixlöjromen när man ska äta lunch här hemma Visa bifogad bild 11908
Snart kanske du börjar inse skillnaden på kvalitet och pris även med vin?Käkade fryst amerikansk löjrom som substitut till lunch idag. Funkisch, men inte mycket mer. Färsk fin kalixlöjrom är givetvis i en helt annan liga. Har lärt mig något idag, det var snålheten som motiverade mig!
Jag antar att det är din geniala humor vi ser prov på här?Snart kanske du börjar inse skillnaden på kvalitet och pris även med vin?
Färsk löjrom finns väl inte nu?Käkade fryst amerikansk löjrom som substitut till lunch idag. Funkisch, men inte mycket mer. Färsk fin kalixlöjrom är givetvis i en helt annan liga. Har lärt mig något idag, det var snålheten som motiverade mig!
Jo, Feskarbröderna har i alla fall.Färsk löjrom finns väl inte nu?
Skönt att vi båda är trygga individer jag föredrar Kalix löjja för att det är godare och du föredrar amerikansk för att det är prisvärtJag antar att det är din geniala humor vi ser prov på här?
Kvalitet kommer alltid att kosta, så även speciella etiketter. En trygg, kunnig och självständig individ skiljer lätt agnarna från vetet empiriskt, medan den som är osäker och naiv ofta känner behov av att dölja sin osäkerhet genom att försöka underminera sin omgivning och försvara sina fördomar.
Jo, Feskarbröderna har i alla fall.
Om jag inte missförstått saken så fiskades årets siklöja i fem veckor med start ca 20 september. Den allra mesta löjromen dom säljs som färsk är upptinad. Den går utmärkt att frysa om.