Wintermute
Medlem
Nigrum är också bra.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Kan jag tänka mig! Måste provas!Nigrum är också bra.
Visa bifogad bild 23827
Leitz Ein Zwei Zero är bland det värsta jag någonsin druckit. Smakar förskräckligtPå vita sidan är Leitz Ein Zwei Zero helt okej.
Leitz Ein Zwei Zero är bland det värsta jag någonsin druckit. Smakar förskräckligt
Bra idé!Jag brukar gilla att testa igenom olika sorters tonic. Det finns ju verkligen en mängd roliga alternativ nuförtiden. I med is och sippa på. Sen att man får lite inspiration till framtidens GT skadar ju inte
Rudenstam mousserande vitavinbär. Mycket gott.Halloj vinvänner!
Några förslag på bra alkoholfri dryck?
Nu snart 2/3 genom årets prövning så börjar jag bli seröst uttråkad och inte ens Fentimans Ginger Beer klarar att få fart på mig.
Vart igenom tillräckligt av olika viner och kommer inte gå tillbaka dit!
Har hittat några öl som funkar så klarar mig där.
Äppelmust och alkoholfri cider likaså.
Men det måste finnas annat kul!
Har provat några olika kombucha utan att det faller i smaken.
De hade ju mycket trevligt där.Rudenstam mousserande vitavinbär. Mycket gott.
Bra tips!Jag brukar gilla att testa igenom olika sorters tonic. Det finns ju verkligen en mängd roliga alternativ nuförtiden. I med is och sippa på. Sen att man får lite inspiration till framtidens GT skadar ju inte
Halloj vinvänner!
Några förslag på bra alkoholfri dryck?
Nu snart 2/3 genom årets prövning så börjar jag bli seröst uttråkad och inte ens Fentimans Ginger Beer klarar att få fart på mig.
Vart igenom tillräckligt av olika viner och kommer inte gå tillbaka dit!
Har hittat några öl som funkar så klarar mig där.
Äppelmust och alkoholfri cider likaså.
Men det måste finnas annat kul!
Har provat några olika kombucha utan att det faller i smaken.
Bekräftas härmed. Sanpellegrinos fruktdrycker är strålande!Hemgjort iste. När vi hade citronverbena i trädgården brukade jag göra ett te på citronverbena och pepparmynta som efter att ha svalnat blandades med lite flädersaft och honung efter smak. Mycket fräscht och gott, har använt detta som måltidsdryck, dock passar det kanske bättre under sommaren.
San Pellegrinos kolsyrade "lemonader" är också goda. Pompelmo (vit grapefrukt) är min favorit, men tror den tyvärr bara säljs på sommaren. Finns också många andra roliga italienska läsksorter och lemonader.
Åtskilliga San Pellegrino Aranciata Rossa har gått åt hittills i sommar och fler kommer det bli. Perfekt att även ha till alkoholfriadrinkar till ungarna (eller de som kör).Bekräftas härmed. Sanpellegrinos fruktdrycker är strålande!