This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Du menar att det är svårt med Tyskland då du struntar i alla deras regioner och bara dricker champagne
Bourgogne är givet. Bästa röda med bred variation och med traditionell vit Bourgogne samt Chablis blir det inte bättre på vita sidan. Lite hyfsad Cremant får duga som bubbel!
Bourgogne är givet. Bästa röda med bred variation och med traditionell vit Bourgogne samt Chablis blir det inte bättre på vita sidan. Lite hyfsad Cremant får duga som bubbel!
Noterar att hipsterdistrikten forfarande ligger före distriktet för människor som är världsvana, eleganta och har fingerspitzgefühl.
Du tänker världsvan och elegant ala Carl Lidbom?
Eller pk, kanskeDet måste kännas lite jobbigt att gilla de regioner som vinner populäritetsomröstningar. Jag menar, hur elitistiskt är det? Det är ju nästan folkligt!
Är det PK att vara folklig, i så fall har du nog rätt?Eller pk, kanske
Ja, Nebbiolo skulle man sakna. Även Dolcetto samt Barbera. Regionens Chardonnay kan jag dock vara utan och Asti är inte heller ett vin som man kan leva på.Piemonte - Inte utan min Nebbiolo!
Piemonte - Inte utan min Nebbiolo!
Ja, Nebbiolo skulle man sakna. Även Dolcetto samt Barbera.
Ja ! (nästan)Är det bara jag som skulle sakna Ruché?
LolHär är facit:
Champagne
End of discussion. Typ.