Jimmy Forsman
I det stora hela tämligen meh...
Av någon outgrundlig anledning verkar det som att www.storasatan.se är uppe igen. Undrar vem som pysslar med detta.
Hoppas inte någon blir ledsen.
Hoppas inte någon blir ledsen.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Jag återkommer med domen i pdf då jag tror den kommer läggas ut inom kort av någon.
Är det bara jag som stör mig på att lilla vinsverige består av två @Vino fino, varav den bästa och äkta finns här på forumet?VinoFino skriver om det inträffade: https://vinofino.wordpress.com/2015/06/05/natvinhandel-nu-har-domen-mot-peder-molin-fallit/
Ädelt, men lite snål summa för att vara från ett företag som rimligtvis omsätter en del. Men allt är bättre än inget såklart.Lite trevligt att en nätvinhandel nu har bidragit med pengar till crowdfundingen även om det mest fantastiska är att vanliga privatpersoner lider med mig och donerar pengar från sin egen plånbok.
Visa bifogad bild 4254
Robert Aschberg, Reportrarna, Jonas Gardell, Jan Guillou och Stina?En svensk Zola, nu levande?
Den sista med Zolas resning var väl Vilhelm Moberg...
Vad finns idag? Enda namnet jag kommer på är PO Enquist. Men han är nykter alkoholist, skulle aldrig engagera sig här.
Och Knausgård är norrman.
Désolé, jag passar.
Vi söker alltså ett namn som i riksmedia kunde skapa opinion kring trådens justitiemord. När Stefan nu flyttar decimalkommat och devalverar kraven (skymtar vi här en lätt ironi?) ser jag plötsligt - utan ironi - det givna namnet: Leif GW Persson. Han har integritet, kunnande och slagkraft.Robert Aschberg, Reportrarna, Jonas Gardell, Jan Guillou och Stina?
Är inte han också en upptorkad alkoholist?Vi söker alltså ett namn som i riksmedia kunde skapa opinion kring trådens justitiemord. När Stefan nu flyttar decimalkommat och devalverar kraven (skymtar vi här en lätt ironi?) ser jag plötsligt - utan ironi - det givna namnet: Leif GW Persson. Han har integritet, kunnande och slagkraft.
Någon som känner honom och kan tipsa?
Vad jag vet så festade GW en gång ganska hårt - men utan att vara utslagen, oförmögen att arbeta.Är inte han också en upptorkad alkoholist?
Svårt att kämpa emot den kombinerade kraften av ett statligt monopol, välfinansierad nykterhetsrörelse och inskränkta politiker. Vet att du @Peder har fått ta emot mycket smällar och förstår att du vill ha ett slut på det hela. Har satt in ett liten insats från finewines.se på insamlingen
Intressant felskrivning! Jag skulle säga att de är ovisa.För de som har lite tid över, historien om polisanmälan och hur det hela startar med en koordinerad kampanj av Alkoholpolitiskt Forum, visa riksdagsledamöter, IOGT-NTO och Systembolaget.
Den felskrivningen kan inte varit freudianskIntressant felskrivning! Jag skulle säga att de är ovisa.