This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
28 kvar, gissar att 16.30 är något för sent...jag är rädd för det, har skickat ett bud som kommer att vara där 16.30, spänningen är olidlig..
Jaha, nu när flaskorna syns på SB kan man konstatera att det bara kommer en halvflaska den 21 november och det är Ridge Lytton Springs: http://www.systembolaget.se/92060Budget-Skrutt (c/o Grand-Skrutt) hoppas istället att någon av Jadots Prem. Crus kommer på halvflaska. Ytterst användbart för små tete-a-tetes.
Det var droppen... beställde några flaskor av Roedererskumpan i mitten på förra veckan. Nu har jag fått mejl om att ordern är makulerad. Fattar ingenting. Det har funnits flaskor både på webben och i olika butiker sedan jag beställde.
Systembolaget är verkligen inte rätt namn för ett bolag som helt saknar ett vettigt system för att handskas med sina beställningar.
Ge inte upp, stå på dig! Varför är den makulerad?Det var droppen... beställde några flaskor av Roedererskumpan i mitten på förra veckan. Nu har jag fått mejl om att ordern är makulerad. Fattar ingenting. Det har funnits flaskor både på webben och i olika butiker sedan jag beställde.
Systembolaget är verkligen inte rätt namn för ett bolag som helt saknar ett vettigt system för att handskas med sina beställningar.
Jag tror dock att det du beskriver där gäller beställningar från beställningssortimentet. Fel vid beställningar från Systembolagets depå (som de små partierna i denna tråd) beror nog snarare på att lagersaldot inte hinns uppdateras i tid för att stoppa fler beställningar.När man lägger en beställning på webben kommer beställningen att läggas av *butiken* samtidigt som de beställer annat.. det betyder att men aldrig vet om man får nåt...
Arrrrgh, trots att vi ältat till leda hur usla Systembolaget är med sina bokningssystem kan jag inte låta bli att vilja gnaga av mig armen i ren frustration varje gång det återigen visar sig hur ofantligt kassa de är... Blark!När man lägger en beställning på webben kommer beställningen att läggas av *butiken* samtidigt som de beställer annat.. det betyder att men aldrig vet om man får nåt...
När man lägger en beställning på webben kommer beställningen att läggas av *butiken* samtidigt som de beställer annat.. det betyder att men aldrig vet om man får nåt...
När man lägger en beställning på webben kommer beställningen att läggas av *butiken* samtidigt som de beställer annat.. det betyder att men aldrig vet om man får nåt...
Att beställningen är genomförd och att den är skickad för behandling! Allt är friiiid och fröjd!Hmm, hur ser denna information ut på SB-sidan när man lägger beställningen?